۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز دوم رقابت‌های کاراته وان سری A در شیلی با صعود حمیده عباسعلی به دیدار نهایی همراه شد.

حمیده عباسعلی، چهارمین شانس طلایی ایران

به گزارش خبرورزشی، روز دوم از نخستین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان سری A در سال ۲۰۲۰، از ظهر امروز (شنبه) آغاز شد و حمیده عباسعلی، کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان با برتری مقابل تمام رقبای خود به دیدار نهایی راه یافت.

در رقابت‌های وزن ۶۸+ کیلوگرم، حمیده عباسعلی ابتدا در دور نخست با نتیجه ۵ بر یک از سد لائورا پالاسیو گونزالز، قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۹ از اسپانیا گذشت و در ادامه مقابل کلیو فراکوتی از ایتالیا با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید تا به دیدار نیمه‌نهایی صعود کند.

عباسعلی در این مرحله نیز پس از تساوی صفر-صفر مقابل ساچیکو پائولینا راموس از فرانسه، در هانتی (رای داوران]به برتری رسید تا چهاریمن فینالیست کاراته ایران در این رقابت‌ها لقب گیرد. کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان فردا (یکشنبه) برای کسب مدال طلا به مصاف هانکویی کائو، دارنده مدال برنز امید‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ از چین خواهد رفت.

در ادامه این رقابت‌ها و تا ساعاتی دیگر بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم به روی تاتامی خواهد رفت.

روز گذشته (جمعه]نیز، رزیتا علیپور، ذبیح‌الله پورشیب و سجاد گنج‌زاده با برتری مقابل رقبای خود فینالیست شد و صالح اباذری و سارا بهمنیار به دیدار رده‌بندی راه یافتند. مسابقات فینال و رده‌بندی تمامی اوزان فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

نخستین مرحله رقابت‌های کاراته وان سری A در سال ۲۰۱۰ با حضور ۴۶۶ کاراته‌کا از ۶۵ کشور جهان در شهر سانتیاگو شیلی در حال برگزاری است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی