نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان صنعت نفت آبادان گفت: هدف ما قرار گرفتن در جمع ۳ تیم برتر جدول است تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم.

به گزارش خبرورزشی، تیم صنعت نفت آبادان شگفتی‌ساز نیم‌فصل اول لیگ برتر بود و توانست سکوی چهارمی را به دست آورد. برزیلی‌های ایران با حضور اسکوچیچ برای نیم‌فصل دوم نیز حرف‌هایی برای گفتن دارند. با طالب ریکانی کاپیتان این تیم گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.
* تمرینات صنعت نفت منظم برگزار می‌شود؟
بله، اتفاقاً امروز هم تمرین خوبی را برگزار کردیم، تمرینات تاکتیکی که برای نیم‌فصل دوم کادر فنی تیم در نظر گرفته را انجام دادیم.
* ظاهراً بازیکنان نفت آبادان هنوز از شرایط مالی باشگاه رضایت ندارند؟
مسئولان قول دادند مشکلات مالی را برطرف کنند و به امید خدا نیز این اتفاق رخ می‌دهد تا دیگر مشکل مالی هم نداشته باشیم، اما باید بگویم که ما بازیکنان فقط روی تمرینات و بازی‌ها تمرکز کردیم و مشکلات مالی را برعهده باشگاه گذاشتیم تا مسئولان به فکر این مسائل باشند.
* یعنی می‌خواهی بگویی صنعت نفت آبادان مثل نیم‌فصل اول عملکرد خوبی دارد؟
شک نکنید که صنعت نفت آبادان در نیم‌فصل دوم هم مدعی جدی خواهد بود. ما بدون حاشیه و جنجال فقط در انتظار شروع بازی‌ها هستیم تا قدرت خود را نشان دهیم.
* شرایط همیشه در نیم‌فصل دوم فرق می‌کند و کسب امتیاز سخت می‌شود؟
کاملاً درست است. در نیم‌فصل دوم بازی‌ها به مراتب سخت‌تر خواهد شد. تیم‌ها شناخت بیشتری به یکدیگر دارند و تقویت هم می‌شوند؛ بنابراین بازی‌های دشواری داریم، اما فراموش نکنید در این فصل ما می‌خواهیم شگفتی‌ساز شویم.
*فکر می‌کنی در پایان فصل چه جایگاهی را به دست می‌آورید؟
هدف ما قرار گرفتن در جمع ۳ تیم برتر جدول است تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم.
* حضور اسکوچیچ چقدر در موفقیت شما نقش دارد؟
بدون تعارف یکی از بهترین مربیان خارجی است که به فوتبال ایران کمک زیادی کرده است. تیم ما ستاره اسم و رسم‌دار ندارد، ولی اسکوچیچ تیم را یکدست کرده تا همه بازیکنان تیم ستاره باشند. ضمن اینکه هزینه تیم صنعت نفت را با دیگر تیم‌های لیگ مقایسه کنید، ما یک دهم دیگر تیم‌ها هزینه کردیم و نتیجه هم گرفتیم. همه این‌ها با حضور این مربی به دست آمده و ما هم چیز‌های زیادی از این مربی یاد گرفته‌ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی