نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: مجیدی نباید اجازه بدهد اتفاقات پلی آف و کشور ثالث تیمش را تحلیل ببرد.

مجیدی باید از حالا به فکر دربی باشد

به گزارش خبرورزشی، علی موسوی که به آینده تیم استقلال با کادر استقلالی و سرمربی جوانش امید زیادی دارد معتقد است نباید بازیکنان و مربیان تیم استقلال را درگیر مسائل غیر‌ورزشی کرد و آن‌ها باید فقط به تمرین و مسابقات فکر کنند.

از استقلال خبر دارید؟
خیلی برایم جالب است. از وقتی استراماچونی تصمیم گرفت از ایران برود یک روز خوش برای این تیم نداشتیم. این وضعیت برای تیم استقلال یک اتفاق جدید در تاریخ باشگاهش است. من که یادم نمی‌آید این همه مشکل یک‎جا دور و بر تیم را گرفته باشد.

کدام مشکلات؟
مالی، نبود مربی، قهر بازیکن و درگیر شدن کاپیتان با مدیریت و دردسر‌های واریز پول به حساب استراماچونی و درگیر شدن وزارت ورزش، وزارت خارجه و بانک مرکزی در مسائل باشگاه استقلال از یک‌طرف و بعد هم آمدن فرهاد و عدم موفقیت در یارگیری و این همه لغو بازی با فولاد و حالا هم بازی در کشور ثالث.

جداً که مسائل مختلفی را ذکر کردید؟
البته! شاید بچه‌های تیم فنی و بازیکنان و یا حتی خود مسئولان باشگاه که در داخل هستند خیلی متوجه این همه درگیری و مسائل مختلف نیستند ولی ما که از بیرون می‌بینیم می‌دانیم اوضاع خیلی بد است. واقعاً باید در این روز‌ها به همه اعضای تیم و کادر فنی خسته‌نباشید گفت و شرایطی را فراهم کرد که از این بیشتر اذیت نشوند.

یعنی پولشان را بدهند؟
پول یک بخش ماجراست. اگر قرار شود همین فردا با الکویت بازی کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. آمادگی فقط بدنی نیست. آن‌ها باید از نظر روحی و روانی و فنی هم مهیای بازی باشند. بنابراین فکر می‌کنم مسئولان باشگاه نباید اجازه بدهند ریز اتفاقات دور و بر تیم به داخل ورود کند.

این وظیفه کیست؟
سرپرست و کادر فنی تیم. فرهاد خودش خوب می‌داند این حواشی تمرکز بازیکنانش را از بین می‌برد و در روز مسابقه می‌تواند آن‌ها را آزار بدهد. بنابراین او باید فقط بازی دوستانه برگزار کند و تیمش را تمرین بدهد. تنها در این صورت است که استقلال می‌تواند دوباره به لیگ برگردد. شوخی نیست! تیم تقریباً دو هفته دیگر (۱۷ بهمن) باید شهرآورد برگزار کند.

فکر می‌کنید تا آن زمان اوضاع آرام شود؟
فرهاد باید از حالا به فکر شهرآورد باشد. او نباید اجازه بدهد اتفاقات پلی آف و کشور ثالث تیمش را تحلیل ببرد. وقتی به جدول نگاه می‌کنم می‌بینم استقلال شانس خوبی برای قهرمانی دارد و اگر بتواند در دور برگشت چند بازی پشت هم را ببرد بختش بیشتر هم می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی