۰
چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هر چند هیئت ریسه از ذکر نام گزینه اصلی هدایت تیم ملی طفره می رود و خود دایی هم مدعی است که هیچ مذاکره ای با فدراسیون نداشته اما کیست که نداند علی دایی از همیشه به میراث کی‌روش نزدیک‌تر است.

دایی نزدیک‌تر از همیشه به میراث کی‌روش! به گزارش خبرورزشی، قبل از جام جهانی خیلی شایعات داغ بود. این شایعات هم حکایت از آن داشت که بعد از کارلوس کی‌روش نیمکت تیم ملی ایران به علی دایی می‌رسد ولی فدراسیون با کی‌روش تمدید کرد و او تا پایان جام ملت‌های آسیا هم روی نیمکت ایران نشست. بعد از جدایی کی‌روش، فدراسیون ویلموتس بلژیکی را انتخاب کرد ولی او خیلی زود بر سر مسائل مالی با فدراسیون به مشکل خورد تا در پایان دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی از هدایت تیم ملی کنار برود. حالا گفته می‌شود علی دایی که در تمام این سال‌ها حامی شماره یک تیم ملی بوده به نیمکت این تیم نزدیک شده است. ملی‌پوشان هم برای حضور دایی روی نیمکت تیم ملی چراغ سبز نشان داده‌اند.

علی دایی قبل از جام جهانی حتی به اردوی تیم ملی در ترکیه رفت و با کی‌روش و بازیکنانش دیدار داشت. وقتی همانجا در کمپ باشگاه بشیکتاش از دایی سؤال شد آیا قرار است سرمربی تیم ملی شود؟ پاسخ داد: «نه خبری نیست.» ولی کی‌روش حرف مهمی زد: «علی یک درخواست از تو دارم. من مجموعه‌ای در ایران ساختم به اسم پک. این میراث من برای فوتبال ایران است. بعد از خودم، میراث بزرگم را به تو می‌سپارم. دوست دارم از این میراث مراقبت کنی و اجازه ندهی دست نااهلان بیفتد. این مرکز تمرینی باید در اختیار بازیکنان تیم‌های ملی باشد و از آن فقط استفاده فوتبالی شود نه استفاده دیگر. مطمئنم بهترین کسی هستی که می‌توانی آن را حفظ کنی.»

دایی نزدیک‌تر از همیشه به میراث کی‌روش!

دایی همانجا به کی‌روش گفته بود دوست دارد او بماند ولی اگر رفت، همه جوره از میراثش حمایت می‌کند. حالا به نظر می‌رسد علی دایی از همیشه به میراث کی‌روش نزدیکتر است. البته مسائلی غیرورزشی سد راه معرفی او به عنوان سرمربی جدید تیم ملی قرار دارد که هفته ها معرفی او را عقب انداخته با این حال دایی بیش از گذشته به نیمکت تیم ملی نزدیک است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی