نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتخاب وزارت که امثال زیدان و مورینیو بودند! انتخاب فدراسیون هم که ویلموتس بود. باز خدا پدر کفاشیان را بیامرزد که حداقل ۸، ۹ سال قبل کی‌روش را به ایران آورد!

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ فدراسیونی‌ها روز‌های زوج می‌گویند گزینه خارجی هم برای تیم ملی داریم و روز‌های فرد می‌گویند دایی و قلعه‌نویی گزینه‌های ما هستند. بامزه اینجاست که هم قلعه‌نویی هرگونه مذاکره و صحبتی را رد می‌کند و هم دایی، اما رفتار سئول‌نشینان دو حالت دارد:
۱- آن‌ها واقعاً گزینه خارجی ندارند و فقط دارند وقت‌کشی می‌کنند تا استعلام علی دایی را بگیرند.
۲- خودشان هم نمی‌دانند گزینه داخلی می‌خواهند یا خارجی؟!
آنچه مسلم است فدراسیونی‌ها در ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیرنده اول و آخر نیستند و باید با وزارت ورزش و... هم هماهنگ کنند. هنوز فراموش نکرده‌ایم که چطور مازیار ناظمی کلی اسم درشت ردیف کرد تا زمان بخرد و بازی را عوض کند. بعد هم آقایان ناگهان یک قرارداد ترکمنچای‌گونه با ویلموتس بستند که کلی بیشتر از کی‌روش پول بگیرد و به عراق و بحرین ببازد! به‌طور کلی اگر مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش هیچ گزینه‌ای را برای تیم ملی انتخاب نکنند خیلی خوب می‌شود. یعنی اگر این کار برخلاف عرف رایج در تمام دنیا به مردم کوچه و بازار سپرده شود مسلماً انتخاب بهتری انجام می‌شود. انتخاب وزارت که امثال زیدان و مورینیو بودند! انتخاب فدراسیون هم که ویلموتس بود. باز خدا پدر کفاشیان را بیامرزد که حداقل ۸، ۹ سال قبل کی‌روش را به ایران آورد.
تیم ملی یک مربی مقتدر و نتیجه‌گرا می‌خواهد. مقتدر به این دلیل که به هیچ بازیکن و جریانی باج ندهد و نتیجه‌گرا به این دلیل که به عراق و بحرین در دور رفت باخته‌ایم و چاره‌ای نداریم جز آنکه آن‌ها را در دور برگشت ببریم، چون اگر نبریم اساساً فوتبال‌مان برای چهار سال نابود می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی