۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالک باشگاه تراکتور گفت: پرسپولیس تلافی چه چیزی را درآورد؟ ما که امسال در تبریز نازک‌تر از گل به تیم‌های تهرانی نگفتیم و حتی روزی که باختیم طرفداران ما اهانت نکردند. کاپیتان‌های تیم ملی چه گناهی کرده اند که باید فحش بخورند؟

به گزارش خبرورزشی، محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در مصاحبه‌ای رادیویی گفت: اکبریان بار‌ها علیه تراکتور سوت زده بود، فدراسیون با انتخاب این داور برای قضاوت بازی پرسپولیس و تراکتور مقصر اتفاقات این بازی بود. این داور باید به دلیل اهانت قومیتی بازی را متوقف می‌کرد که نکرد و با قضاوت یک طرفه اش مثل لودر از روی تراکتور رد شد. سه قهرمانی برای پرسپولیس کافی نیست، چرا پانزده تیم باید قربانی یک تیم شوند؟

وی افزود: وزیر ورزش کجاست؟ سرپرست فدراسیون فوتبال کجاست؟ چرا به شکایت‌های ما رسیدگی نمی‌شود؟ بعضی‌ها در فضای مجازی ارتش سایبری دارند و شماره تلفن داور بیچاره و حتی شماره مسوول رسانه‌ای که حقایق را می‌نویسد پخش می‌کنند تا هواداران شان به آن‌ها فحاشی کنند و همه را می‌ترسانند. وقتی تراکتور می‌خواهد با دردانه‌های پایتخت بازی کند، از یک هفته قبل برای نظارت به تبریز می‌آیند، چرا این نظارت در تهران نیست؟ چرا در ورزشگاه آزادی هر فحشی دلشان می‌خواهد می‌دهند و از خودشان فیلم هم می‌گیرند.

زنوزی ادامه داد: در تهران فحش‌هایی به طرفداران تراکتور دادند که مستحق خودشان بود، من از طرفداران تراکتور معذرت می‌خواهم. پرسپولیس تلافی چه چیزی را درآورد، ما که امسال در تبریز نازک‌تر از گل به تیم‌های تهرانی نگفتیم و حتی روزی که باختیم طرفداران ما اهانت نکردند. کاپیتان‌های تیم ملی چه گناهی کرده اند که باید فحش بخورند؟ خانزاده چه کار کرد که باید محروم شود؟ عدالت کو؟

بیشتر بخوانید: طعنه انصاری‌فرد به تراکتور: به جای این کارها تیمی بسازید که جلوی قهرمانی ما را بگیرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی