۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تصاویر موجود نشان می‌دهد که یک بازیکن به هنگام تعویض چه فحاشی و لفظ زننده‌ای به سمت تماشاگران ما بکار می‌برد و امیدوار هستیم برخورد لازم صورت گیرد.

طعنه انصاری‌فرد به تراکتور: تیمی بسازید که جلوی قهرمانی ما را بگیرد

به گزارش خبرورزشی، محمدحسن انصاری‌فرد درباره حواشی دیدار با تراکتور اظهار کرد: ما مستنداتی را تهیه کردیم که آن را ارائه خواهیم کرد. سنگ‌پرانی‌ها از سوی هواداران تیم تراکتور آغاز شد. حتی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مشوقین ما اقدام به تهیه گل برای تقدیم به تماشاگران تیم تراکتور کردند، اما درپی شعار‌ها علیه آن‌ها این امر سرانجامی نداشت و در ادامه نیز شاهد سنگ‌پراکنی‌ها بودیم.

او با بیان اینکه متاسفم که این دیدار مصدومانی داشت، ابراز کرد: به طور کلی شروع کننده بسیاری از اتفاقات هواداران تیم حریف بودند و هواداران پرسپولیس هم در معدود مواردی واکنش نشان دادند که البته باید مراقب باشند و تحت حاشیه‌ رقبا قرار نگیرند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: متاسفانه در خانه حریف طی این سال‌ها شاهد انواع شعار‌ها و اتفاقات بوده‌ایم و در تهران هم همین طور. بنده هیج شعاری علیه هیچ تیمی را تایید نمی‌کنم، اما برخی مدیران هم به جای نادیده گرفتن اقدامات تماشاگران خود تلاش نکنند با اتهام‌زنی به پرسپولیس مانع از تکرار موفقیت‌های آن شوند، بلکه تصمیمات درست‌تر بگیرند و تیم قوی‌تری داشته باشند که بتواند مانع از قهرمانی سرخ‌ها شود. آیا ما بعد از باخت در بازی رفت به رغم کلکسیون اتفاقات و ناهنجاری‌ها بلوا درست کردیم یا فرافکنی کردیم؟

انصاری‌فرد یادآور شد: روی سکو‌ها اتفاقات دیگری هم از سوی هواداران حریف رخ داد که ترجیح می‌دهم بیان نکنم. بدتر از آن را هم در بازی رفت شاهد بودیم. این مسائل باید جمع و جور شود و شاهد تکرار آن نباشیم و تصمیماتی نیز باید در این خصوص اتخاذ شود، نه اینکه نسبت به برخی مسائل چشم‌پوشی شود و تخلفات برخی تیم‌ها در سطحی باشد که رسانه‌ها هم از طرح آن‌ها چشم‌پوشی کنند.

او درباره داوری مسابقه گفت: نمی‌خواستم وارد این حرف‌ها شوم، اما حال که مرتب مصاحبه می‌کنند و بیانیه می‌دهند، باید بگویم داور می‌توانست خانزاده را در صحنه‌ای که به بیرانوند لگد می‌زند، اخراج کند؛ کارشناسان هم می‌گویند این اقدام سه، چهار جلسه محرومیت دارد؛ طبق بررسی یک بازیکن دیگر تیم تراکتور که در دقیقه ۴۵ کارت زرد گرفت، در حالی که پیش از آن با تکل از پشت روی ترابی مانع حمله خطرناک پرسپولیس شد و در آن صحنه هم می‌بایست اخطار دیگری دریافت می‌کرد. همچنین ما مستنداتی داریم که برخی بازیکنان کارت زرد دریافت کرده تراکتور دست به اعتراض‌ها و اقداماتی زده‌اند که بدون تردید داور می‌توانست به آن‌ها کارت زرد نشان دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: تصاویر موجود نشان می‌دهد که یک بازیکن به هنگام تعویض چه فحاشی و لفظ زننده‌ای به سمت تماشاگران ما بکار می‌برد و امیدوار هستیم برخورد لازم صورت گیرد، نه اینکه فقط بیرانوند بعد از بازیِ رفت محروم شود.

انصاری‌فرد تصریح کرد: اخطاری که بیرانوند به بهانه اتلاف وقت دریافت کرد هم کاملا بی‌مورد بود چراکه بازیکن تراکتور در حال تعویض بود و اقدام دروازه‌بان پرسپولیس به هیچ عنوان نمی‌توانست اتلاف وقت تلقی شود. ما درخواست رسمی داریم این اخطار طبق قوانین پاک شود. همچنین کارت‌های زردی که به سید جلال حسینی و مهدی ترابی داده شد، به زعم اغلب اعضای تیم و به خصوص اعضای کادر فنی سختگیرانه بود و داور می‌توانست به آن‌ها کارت ندهد.

او ادامه داد: در مجموع بهتر است مسئولان تیم تراکتور بگویند که نسبت به چه چیزی اعتراض دارند. درباره محرومیت شجاع خلیل‌زاده هم باید بگویم مسئولان کمیته انضباطی تاکید داشتند او بخاطر اعتراض‌هایش باید محروم شود، اما مورد مشخصی به جز اعتراض به داوری بیان نشد. خلیل زاده بعد از دربی هم ۲ جلسه محروم شد که مستحق آن نبود؛ چرا برداشت کمیته انضباطی از یک عکس طبق پاسخ خود داور به کمیته استیناف، اشتباه بود و علاوه بر از دست دادن ۲ بازی، محرومیت تعلیقی هم در پرنده خلیل‌زاده باقی ماند که البته قبلا درخواست حذف آن را داده بودیم و کمیته استیناف هم این مسئله را پذیرفته بود؛ چراکه حکم تعلیق شدن یک جلسه از محرومیت این بازیکن ۳ ساعت قبل از بازی اعلام شد و خلیل‌زاده عملا بازی دوم را هم از دست داده بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ابراز کرد: ما نسبت به کم لطفی‌ها در حق پرسپولیس معترض هستیم و در خصوص این بازی هم باید بگویم که تمام مستندات را به کمیته انضباطی ارائه می‌کنیم. قبلا هم گفته‌ام پرسپولیس طبق مستندات متضرر و حریفان بهره‌مند شده‌اند، اما شاهد اتهام‌زنی‌های واهی برخی تیم‌ها بعد از هر ناکامی هستیم و خوب می‌دانیم برخی تلاش دارند با سنگین کردن جو مانع از تکرار موفقیت‌های پرسپولیس در مسیر قهرمانی شوند. ما جلوی این اتهام زنی‌ها و هجمه‌ها می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم بخواهند با فرافکنی فضا را علیه تیم و رقابت عادلانه سنگین کنند. برخی باید بدانند جامعه فوتبال خوب می‌داند روی تخلفات سنگین بازیکنان و تماشاگران کدام تیم‌ها سرپوش گذاشته شده و چگونه پرسپولیس متضرر شده است.

انصاری‌فرد اظهار کرد: واضح و مشخص است که پرسپولیس در بازی مقابل تراکتور از اشتباهات داوری متضرر شد و شروع کننده اتفاقات روی سکو‌ها نیز تماشاگران حریف بودند. من امیدوارم با فرافکنی‌ها برخورد شود و پرسپولیس از شرایط عادلانه برای رقابت در قهرمانی بهره‌مند و قاطعانه با سیاه‌نمایی‌ها و اتهام‌زنی‌ها برخورد شود.

بیشتر بخوانید: مالک تراکتور: در تبریز به تیم‌های تهرانی از گل نازک‌تر نگفتیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی