نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان فقط در یک صورت می‌تواند از این تیم جدا شده و هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از میزان، از زمانی که مارک ویلموتس از هدایت تیم ملی فوتبال ایران کنار رفت، گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی و گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی مطرح شد.

با این حال پس از اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی است و یحیی گل‌محمدی هم از بین گزینه‌های هدایت تیم ملی پس از حضورش در پرسپولیس کنار رفت، تنها گمانه‌زنی‌ها روی نام دو گزینه باقی ماند.

در شرایطی که گفته می‌شود علی دایی با فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی به توافق نهایی رسیده و به زودی نامش اعلام می‌شود، اما از شب گذشته (یکشنبه) بحث حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی دوباره داغ شد.

با این حال پیگیری‌های خبرنگار میزان نشان می‌دهد، شانس حضور قلعه‌نویی در تیم ملی، با دایی کاملا برابر است. البته هرچند فدراسیون جمع‌بندی نهایی خود را برای انتخاب سرمربی تیم ملی انجام داده، اما هنوز مشخص نیست سکان هدایت این تیم به چه کسی سپرده خواهد شد.

همه اینها در شرایطی است که قلعه‌نویی در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه سپاهان است و نمی‌تواند به راحتی جدا شود. اگرچه فدراسیون تلاش‌هایی برای سپردن هدایت تیم ملی به قلعه‌نویی کرده، اما سرمربی تیم سپاهان تنها در صورتی می‌تواند هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد که باشگاه سپاهان به وی اجازه جدایی دهد. همچنین برخلاف گفته‌ها، در قرارداد قلعه‌نویی با سپاهان هیچ بندی مبنی بر آزادسازی این مربی با پرداخت مبلغی وجود ندارد.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه کسی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی