۰
پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی تیم مهرام پیگیری شد.

به گزارش   خبرورزشی ، در آغاز هفته بیست‌وسوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های آویژه صنعت مشهد، شهرداری گرگان، شیمیدر  قم و شهرداری قزوین مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

براساس این گزارش، در جذاب‌ترین و طولانی‌ترین بازی این هفته تیم آویژه صنعت مشهد با نتیجه 118 بر 117 میزبان خود اکسون تهران را در وقت اضافه سوم شکست داد. کورین هنری، بازیکن آمریکایی تیم آویژه صنعت در این دیدار با ثبت 59 امتیاز تبدیل به امتیازآورترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران شد. این رکورد پیش از این در اختیار حامد حدادی بود.

در سایر بازی‌های هفته بیست‌وسوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور مس کرمان با نتیجه 61 بر 85 از شهرداری گرگان شکست خورد و تیم شهرداری قزوین با نتیجه 81 بر 64 نیروی زمینی را شکست داد. شیمیدر قم هم در یک دیدار آسان با حساب 95 بر 46 پدافند شهرکرد را از پیش رو برداشت.

در آخرین دیدار از هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال تیم مهرام با نتیجه 86 بر 69 مقابل شهرداری بندرعباس به پیروزی رسید.

دیدار تیم‌های توفارقان آذرشهر و پتروشیمی بندر امام نیز به دلیل اختلافی که در میزبانی این بازی به وجود آمده بود برگزار نشد. این بازی طبق دستور فدراسیون باید در شهر تبریز برگزار می‌شد ولی توفارقان حاضر به بازی در شهر تبریز نشد و خواهان میزبانی در آذرشهر بود.

تیم ذوب آهن اصفهان هم با نتیجه 59 بر 65 مغلوب میهمان خود نفت آبادان شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی