نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر برخی افراد اجازه دهند سرخپوشان آذربایجان با این همه ستاره و امکانات به دور از حاشیه و جنجال در لیگ برتر بازی کنند قطعاً نتایج بهتری نیز به دست خواهند آورد.

خبرورزشی/ مهدی یاراحمدی خراسانی؛ پرشور‌ها دوست‌داشتنی هستند، اما همان گونه که ذات مردم آذربایجان مهمان‌نواز و مردم‌دار است و شاعر بزرگ تبریزی شهریار خوش‌سخن نماد شعر و ادب فارسی است توقع داریم هواداران تراکتور نیز بیشتر از بقیه شهر‌های ایران اصول و اخلاق هواداری را در ورزشگاه‌ها و فضای مجازی رعایت کنند. آنچه مسلم است افتخارات تراکتور کمتر از سرخابی‌ها، سپاهان و حتی ذوب‌آهنی می‌باشد که نایب‌قهرمان آسیا شده است. به نظر من اگر برخی از افراطی‌ها اجازه دهند سرخپوشان آذربایجان با این همه ستاره و امکانات به دور از حاشیه و جنجال در لیگ برتر بازی کنند قطعاً نتایج بهتری نیز به دست خواهند آورد. نمی‌دانم چرا عده‌ای فکر می‌کنند تیمی مدعی قهرمانی محسوب می‌شود که بازی‌هایش با تیم‌های بزرگ جنجالی شود. قطعاً شور و هیجان هواداری با ایجاد حاشیه بر روی سکو‌ها یا رسانه‌ها تا جایی که حتی بازیکنان تیم خودی تحت فشار قرار بگیرند تفاوت دارد.
***
دم مهدی تارتار گرم. خودش بی‌ادعاست و تیمش قابل احترام. چقدر مربیگری در تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان با امکانات نه چندان زیاد و تجربه کم در لیگ برتر برای یک مربی که به کارش علاقه دارد می‌تواند لذت‌بخش باشد. شاید بیشتر از همه الان پارسی‌های جم می‌دانند تارتار چگونه مربی‌ای است؟ به هر حال باید فوتبال ما قدر استعداد‌های سال‌های اخیر در عرصه مربیگری را بیشتر بداند. مردانی مثل نکونام، گل‌محمدی، تارتار و... آینده نیمکت تیم ملی و باشگاه‌های لیگ برتری هستند.
***
شهر خودرو بدون هیچ‌گونه حمایت و سر و صدا برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و خوشبختانه پیروز شد. اینکه مسئولان این باشگاه کلی از عدم حمایت‌ها گله کردند موضوع مهمی است که باید بدان توجه شود. مسلماً هر تیمی که در عرصه بازی‌های بین‌المللی با پرچم ایران بازی می‌کند نماینده و سفیر ملی است که باید مورد حمایت قرار گیرد. خصوصاً تیم شهرستانی که خصوصی اداره می‌شود و برای اولین بار پایش به این مسابقات باز شده و تجربه بالایی ندارد بیشتر نیازمند توجه و مساعدت مسئولان ذی‌ربط است. اگر این حمایت‌ها صورت پذیرد قطب‌های جدیدی ظهور خواهند کرد و این می‌تواند خبر خوبی برای فوتبال ایران باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی