نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واکنش بازیکنان پرسپولیس به خبر مصدومیت شیخ دیاباته در نوع خود جالب توجه است.

به گزارش خبرورزشی، شیخ دیاباته که در بازی رفت برابر نفت مسجدسلیمان در دقایق ابتدایی مصدوم و زمین بازی را ترک کرده بود، حالا دوباره در بازی برگشت مقابل همین تیم مصدوم شده است.

او در دقیقه ۱۵ بازی استقلال با نفت مسجدسلیمان در یک صحنه به هوا پرید و در فرود به زمین با مصدومیت روبه‌رو شد. بلافاصله بعد از مصدومیت دیاباته، کادر پزشکی استقلال بالای سر او رفتند و بعد از معاینه چند ثانیه‌ای به فرهاد مجیدی اعلام کردند او نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد. بعد از این اتفاق دیاباته لنگ لنگان زمین را ترک کرد و مستقیم به سمت نیمکت رفت، اتفاقی که باعث شد استقلال دقایقی ۱۰ نفره در زمین بازی کند. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی بعد از بازی مقابل نفت به خبرنگاران گفت شیخ مشکلی برای حضور در شهرآورد ندارد و مصدومیت او چندان شدید نیست. دیروز، اما دکتر کاوه ستوده پزشک تیم استقلال درباره مصدومیت دیاباته و آخرین وضعیت این بازیکن گفت: بلافاصله بعد از آسیب‌دیدگی دیاباته، اقدامات تشخیصی و درمانی درخصوص او در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد دیاباته از ناحیه عضله چهارسر ران دچار آسیب‌دیدگی شده است.

او در خصوص اینکه آیا این بازیکن به شهرآورد می‌رسد یا خیر نیز گفت: متأسفانه جواب MRI دیاباته امیدوار‌کننده نبوده و بعید است این بازیکن بتواند در شهرآورد به میدان برود! دیروز وقتی این خبر به گوش بازیکنان پرسپولیس سر تمرین رسید، شاگردان گل‌محمدی واکنش جالبی نشان دادند. شنیدیم بازیکنان پرسپولیس در تمرین به یکدیگر گفته‌اند: «کاش شیخ دیاباته به شهرآورد برسد و جلوی ما بازی کند تا فردا پس‌فردا بهانه‌ای برای شکست احتمالی خود نداشته باشند!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی