نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس در فاصله ۷۲ ساعت به دربی، در استوری‌هایی هماهنگ به وضعیت مالی باشگاه انتقاد کردند.

عکس| اعتراض هماهنگ بازیکنان پرسپولیس 72 ساعت پیش از دربی!

به گزارش خبرورزشی، بازیکنان پرسپولیس با انتقاد از عملکرد مدیریتی و مالی این باشگاه استوری هماهنگی در صفحه‌های اینستاگرام خود منتشر کردند. در متن این پیام آمده است:

از بس گفتیم زبانمان فرسود، انگار به وعده‌های پوچ و تو خالی عادت کرده اند! چهار ماه پیش بود که مثل امروز، هزار وعده وفانشده شنیدیم! آنچه بیش از همه ما را اذیت می‌کند، لاف عاشقی عده‌ای است و این که در طول این مدت، هیچ اراده‌ای برای رفع مشکلات ندیده ایم. تنها با ادعای عاشقی که نمی‌شود مشکلات را حل کرد. باید عاشق صادق بود و به بازیکنان احترام گذاشت. 

اینهمه کم توجهی بخصوص قبل از دربی و در زمانی که در کورس قهرمانی هستیم خوشایند نیست و ناخودآگاه ما را دچار شک می‌کند، مگر بازیکنان ما شغل دیگری جهت امرار معاش دارند؟! تا حالا از خود سوال کرده‌اید بازیکنی که سه ماه حقوق نگرفته چطور باید زندگی خود را بگذراند!

 هواداران عزیز، عرض از این گفته‌ها در میان گذاشتن مشکلات با شما عزیزان بود، مطمئن باشید با تمام وجود برای سربلندی نام پرسپولیس خواهیم جنگید، ولی اتفاقاتی رخ داده هرچند کوچک ممکن است تمرکز بازیکنان را بهم بریزد، بخصوص اختلاف بین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل و دیگر بدنه باشگاه که ما را خسته و عصبی کرده است و روز به روز به مشکلات ما اضافه می‌کنند و عده‌ای از آن‌ها یک قولی می‌دهند و عده‌ای دیگر قول‌های دیگر که متاسفانه هیچ کدام عملی نمی‌شود.

عکس| اعتراض هماهنگ بازیکنان پرسپولیس 72 ساعت پیش از دربی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی