نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع پیشین استقلال و پرسپولیس به خبرورزشی گفت: استقلال تیم خوبی است و انسجام خوبی هم در حمله دارد و هم در دفاع. به اعتقاد من این شهرآورد یک شهرآورد زیبا خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، محمد‌رضا مهدوی از جمله بازیکنانی است که هم در استقلال بازی کرده و هم در پرسپولیس و با فضای بازی در هر دو تیم آشناست. محمد‌رضا مهدوی در پاسخ به این سؤال که چرا کمتر اتفاق افتاده که بازی‌های دو تیم جذاب از آب در آید؟ گفت: این موضوع از دیرباز وجود داشت؛ چه زمانی که ما بازی می‌کردیم و چه پیش از ما و چه اکنون. حساسیت‌های این بازی بالاست و در شهرآورد بیشترین مصدومیت‌ها رخ می‌دهد، به این خاطر که ما احساسی هستیم. اگر مهم‌ترین شهرآورد‌های خارج از کشور بهترین بازی‌ها از آب درمی آید به خاطر نگاه حرفه‌ای آن‌ها به فوتبال است در حالی که این نگاه در فوتبال ایران وجود ندارد. البته در حال حاضر شرایط کمی بهتر شده است و به نظر می‌رسد هر چه جلوتر برویم این شرایط بهتر هم خواهد شد. این موضوع همان‌طور که اشاره کردم زمانبر است. راه چاره هم این است که نگاه‌ها در فوتبال ایران تغییر کند.
محمد‌رضا مهدوی در پاسخ به این سؤال که استقلال فرهاد مجیدی را در هفته‌های اخیر چطور دیده؟ گفت: نمی‌شود به این استقلال گفت استقلال فرهاد مجیدی. این تیم ساخته و پرداخته استراماچونی است و زمان می‌برد که فرهاد مجیدی بتواند ایده‌هایش را در استقلال اجرایی کند. استقلال تیم خوبی است و انسجام خوبی هم در حمله دارد و هم در دفاع. به اعتقاد من این شهرآورد یک شهرآورد زیبا خواهد شد. هر دو تیم پرمهره و قوی هستند. استقلال یک تیم باکیفیت است و فرهاد مجیدی یک تیم خوب را تحویل گرفته و در صورت ادامه مسیر استراماچونی می‌تواند به نتیجه گیری خوب خود ادامه دهد.
مربی تیم ملی نوجوانان در خصوص اینکه غیبت شیخ دیاباته تا چه حد می‌تواند در روند کاری استقلال در بازی پیش رو تأثیر بگذارد؟ گفت: شیخ دیاباته بازیکن خوبی است. او هم در گلسازی موفق است و هم پاس گل می‌دهد و به خوبی خط دفاعی حریف را تخریب می‌کند. البته استقلال مهره‌های جانشین خوبی دارد، اما هر بازیکن کیفیت خاص خود را دارد و می‌توان گفت غیبت شیخ دیاباته می‌تواند برای استقلال یک پوئن منفی باشد.
محمد‌رضا مهدوی در پایان مصاحبه در خصوص اینکه پیش‌بینی می‌کند چه نتیجه‌ای در این بازی رقم بخورد؟ گفت: پیش‌بینی من از این بازی یک بازی خوب است. به این خاطر که در این برهه از زمان هر دو تیم، تیم‌های خوبی هستند و مهره‌های خوبی در اختیار دارند و از همه مهمتر اینکه فوتبال رو به جلو را دوست دارند. امیدوارم مردمی که به استادیوم می‌روند و همین‌طور کسانی که به تماشای این بازی از تلویزیون می‌نشینند یک بازی خوب ببینند و هیچ مصدومیتی برای بازیکنان دو تیم رخ ندهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی