۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد خوشحالی بعد از گلش به استقلال توضیحاتی داد.

به گزارش خبرورزشی، علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ناکامی در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در دربی پنجشنبه توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند.

علیپور، اما بعد از گلزنی به استقلال شادی عجیبی انجام داد و با تقلید از شیخ دیاباته به خوشحالی پرداخت که با واکنش تند هواداران استقلای روبرو شد. علیپور در گفت‌وگو در این خصوص توضیحاتی ارائه داده که متن کامل این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

دربی پنجشنبه چطور بود؟

واقعا بازی خوبی بود و هر دو تیم بازی بسیار باکیفیتی انجام دادند. ما در این بازی خیلی خوب کار کردیم و اگر خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم.

دو بار عقب افتادید و توانستید به بازی برگردید.

واقعیت این است که ما در این بازی کاملا مسلط بر میدان بودیم و اگر زودتر گل می‌زدیم قطعا پیروز می‌شدیم، اما تیم حریف بعد از رسیدن به گل ۱۱ نفره دفاع می‌کرد و همین کار ما را سخت کرده بود.

با وجود عقب بودن از استقلال رو به بازی هوایی نیاوردید.

خب مهم این بود که در تمام طول بازی تمرکز خودمان را از دست ندادیم و با پاس‌کاری سعی کردیم دفاع حریف را باز کنیم. خداراشکر که شرمنده هواداران خودمان نشدیم.

بعد از گل به استقلال، شادی عجیبی انجام دادی که با واکنش هم همراه شد.

من اصلا کاری به هیچ بازیکنی ندارم. بعد از گلزنی به سمت دوربین‌ها رفتم و می‌خواستم خوشحالی کنم. چرا وقتی ادای شادی رونالدو را در می‌آورم کارت زرد نمی‌دهند؟

اما مجبور شدی بین دو نیمه از هواداران استقلال عذرخواهی کنی.

دیدم هواداران استقلال کوتاه نمی‌آیند و همینطور فحش می‌دهند و مجبور شدم عذرخواهی کنم. به هر حال فکر کنم وقتی فحش می‌دهند ما باید کوتاه بیاییم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی