۰
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه استقلال گفت: دیاباته در حال استراحت و مداوا است و قسط طلب وی هم تا روز دوشنبه پرداخت خواهد شد، اما اینکه شایعه جدایی او را در استانه بازی بین‌المللی مطرح می‌کنند جای گله دارد.

به گزارش خبرورزشی، اسماعیل خلیل‌زاده در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از سفر اعضای این تیم به کشور عراق اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و انشاءالله مثل بازی‌های اخیر شاهد یک مسابقه خوب خواهیم بود. به امید خدا تیم امروز عازم اربیل خواهد شد و من هم فردا عازم کشور عراق می‌شوم تا در کنار اعضای تیم باشم.

وی در خصوص اخباری که پیرامون فسخ قرارداد دیاباته و میلیچ مطرح می‌شود، گفت: نمی‌دانم این اخبار چطور منتشر می‌شود و چرا در آستانه یک بازی بین‌المللی چنین حواشی برای تیم ما به وجود می‌آید. واقعاً این برای من سؤال است. ما تا روز سه‌شنبه فرصت داریم مطالبات دیاباته را به وی پرداخت کنیم و اصلاً بحث جدایی این بازیکن مطرح نیست.

خلیل‌زاده تأکید کرد: این بازیکن قصد داشت برای مرخصی راهی خارج از کشور شود و حتی اعلام کرد روند درمانش را در بیرون از ایران دنبال می‌کند، اما یک کلام به او گفتیم که در ایران بماند بهتر است و او هم خیلی راحت پذیرفت. نه بحثی در مورد پرداخت پول بوده و نه این بازیکن تهدید کرده است. شما باید اخلاق و رفتار دیاباته را ببینید تا متوجه شوید که او چقدر حرفه‌ای است. مطرح کردن این مباحث فقط این صحبت‌ها شایعه است.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: تمام کار‌های مربوط به پرداخت طلب دیاباته انجام شده و احتمالاً فردا یا نهایتاً روز دوشنبه اقساط قرارداد او پرداخت خواهد شد. الان هم او مشغول استراحت است تا به شرایط مسابقه برسد و برای تیم بازی کند، اما واقعاً از برخی رسانه‌ها گلایه دارم، چون وقتی این مباحث مطرح می‌شود نماینده ایران را به حاشیه می‌کشند. در مورد میلیچ هم که دیدید او چقدر حرفه‌ای رفتار کرد و در بازی با پرسپولیس مثل یک بازیکن بین‌المللی برای استقلال به میدان رفت.

وی در خصوص اینکه چه زمانی قرار است مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود، گفت: قرار است هفته آینده جلسه هیأت مدیره داشته باشیم و در مورد مباحث مختلف صحبت کنیم، اما یک سؤال برای من به وجود آمده است این همه می‌گویند مدیرعامل کی مشخص می‌شود دلیلش چیست؟ الان استقلال مشکلی دارد؟ ما در حال بررسی شرایط افراد هستیم و هیچ مشکلی هم بین اعضای هیأت مدیره وجود ندارد، خوشبختانه همه در حال کمک به پیشبرد اهداف باشگاه هستند و همه یک قسمتی از کار را گرفته‌اند.

خلیل‌زاده ادامه داد:آقای موسوی پرواز اختصاصی برای تیم در نظر گرفته، آقای منزوی به دنبال مذاکرات با اسپانسر و بحث خصوصی‌سازی و من و بقیه اعضا در حال کار و تلاش برای مجموعه تیم هستیم. حتی برخی از اعضا که سفر در پیش داشتند آن را منتفی کرده و در تهران ماندند تا برنامه‌های باشگاه را پیگیری کنند. نمی‌دانم چرا استقلال مرتب توسط رسانه‌ها مورد نقد و بررسی است؟ آیا در این چند سال شما دیده‌اید استقلال در چند بازی پیاپی با پرواز اختصاصی به کشوری برود؟

سرپرست باشگاه استقلال افزود: بحث دیاباته و میلیچ یا مدیرعاملی و اتفاقات دیگر شایعاتی است که توسط برخی‌ها مطرح می‌شود و باعث ایجاد بی‌اخلاقی خواهد شد. همه اعضای باشگاه استقلال پای کار هستند و انصافاً در حال تلاش تا برنامه‌ها به خوبی پیش برود. تیم ما در عرض ۱۲ روز ۴ بازی پیاپی انجام داده که سه بازی را برده و در دربی هم در دقیقه آخر بازی را مساوی کرد و مستحق پیروزی بود. خواهش من این است در آستانه یک بازی بین‌المللی رسانه‌ها اخلاق را رعایت کنند و نماینده یک کشور را بی‌دلیل وارد حاشیه نکنند.

وی گفت: شما مطمئن باشید اعضای هیأت مدیره در حال تلاش هستند و همگی کار‌ها را به خوبی پیش می‌برند، همه به هم احترام می‌گذاریم و هیچ اختلافی در جمع اعضا وجود ندارد، مطمئن باشید هر زمان تصمیم گرفتیم که مدیرعامل را معرفی کنیم بلافاصله با تشکیل جلسه این اقدام صورت می‌گیرد. این را هم اشاره کنم اگر تیم استقلال مقابل الشرطه به برتری برسد پاداشی را برای کادر فنی و بازیکنان در نظر می‌گیریم که به امید خدا به حساب‌شان واریز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی