۰
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمود فکری سرمربی تیم خوشه‌طلایی ساوه در مورد اتفاقات عجیبی که در بازی خوشه‌طلایی و رایکا افتاد گفت بابل متخصص جادوگری است. باشگاه رایکای بابل شیطنت می‌کند و اگر راست می‌گوید، فیلم فحاشی‌ها را پخش کند.

به گزارش خبرورزشی، محمود فکری در خصوص حاشیه‌های لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: حاشیه که خیلی زیاد است.
نظارت‌ها باید بیشتر شود؛ مخصوصاً در نیم‌فصل دوم که خیلی اتفاقات بد زیاد می‌افتد. خیلی از این تیم‌ها می‌خواهند به هر روشی به امتیاز برسند. این‌ها مسائلی است که باید روی آن‌ها دقیق‌تر نظارت شود.
وی در مورد مشکلات داوری و دوپینگ عنوان کرد: بحث دوپینگ و داوری وجود دارد. بحث کنار کشیدن تیم‌ها وجود دارد. سایت‌های شرط‌بندی وجود دارد و خدا را شکر زیاد شدند.

وی در مورد حضور مدیران سرخابی مانند فتح‌الله‌زاده، قریب و نبی برای انتخابات فدراسیون گفت: همه این دوستان توانمند هستند و ان‌شاءالله بتوانند به فوتبال ایران کمک کنند.

فکری در مورد اتفاقات عجیبی که در بازی خوشه‌طلایی و رایکا افتاد و باشگاه رایکا مدعی شد یک جادوگر را دستگیر کرده، عنوان کرد: بابل که متخصص جادوگری است.
شیطنت‌هایی وجود دارد که انجام می‌دهند. همه محمود فکری را می‌شناسند و کارهایی را که انجام می‌دهیم، می‌شناسند. کانال باشگاه رایکا فحاشی‌ها را هم نشان بدهد. دقیقاً بازیکن، مربی و داوران را فحش می‌دهند.

وی در مورد انتخاب اسکوچیچ برای سرمربیگری تیم ملی گفت: او باید یک چیزی همبه تیم ملی و فدراسیون هم بدهد. سوابق او در ایران مشخص است. وقتی سرمربی تیم ملی می‌شود، برند جهانی می‌شود. اگر قرارداد او ریالی هم باشد، همانطور که گفتم، باید چیزی هم بدهد. اینکه گزینه نبود و زمان نبود، درست نیست.

سرمربی تیم خوشه‌طلایی ساوه در مورد مطرح شدن بحث دلالی و حضور آقازاده‌ها برای انتخاب اسکوچیچ عنوان کرد: در مجموع فوتبال ما بیراهه می‌رود. یک نفر که سالم کار می‌کند، مگر کسی او را نگاه می‌کند؟ اصلاً کسی او را حمایت نمی‌کند. ما این مشکلات را داریم. بگذاریم همان دلال‌ها و آقازاده‌ها کارشان را بکنند.

وی ادامه داد: اسکوچیچ وقتی در لیگ یک بود، تیم من قهرمان شد. تیم او سوم شد و ۱۷ -۱۸ بازیکن او سال بعد به لیگ برتر رفتند و قرارداد بستند. بهترین پشتیبانی و وضعیت مالی را داشت. او سرمربی تیم ملی می‌شود، اما محمود فکری هرچه تیم می‌سازد، باید باز هم در لیگ یک باشد.

فکری در مورد اینکه به نظر می‌رسد هیچ چیزی سرجای خودش قرار ندارد، گفت: اگر هر کسی در هر جایگاهی، برنامه داشته باشد و کارها مشخص باشد، به این مشکلات نمی‌خوریم. تا رسانه‌ها، مردم و پیشکسوتان می‌خواهند انتقاد کنند، می‌گویند یک هفته به بازی‌ها مانده و انتقاد نکنید. بعد که بازی‌ها را باختیم و همه چیز خراب شد، کسی جوابگو نیست و می‌رود تا چند سال دیگر. اگر برنامه داشته باشیم و کارمان درست باشد و صداقت در کارمان باشد، فوتبال‌مان این شکلی نبود.

کاپیتان اسبق استقلال در مورد اینکه این باشگاه از هواداران درخواست کمک مالی کرده است، اظهار داشت: در گذشته هم این اتفاق افتاد، اما استقبالی نشد. زمانی شماره حساب ناصر حجازی را اعلام کردند و با وجود اینکه مردم احترام زیادی برای او قائل بودند، اما استقبالی نشد، الان که اصلاً استقبال نمی‌شود.

وی در مورد اینکه استقلال را با فرهاد مجیدی چطور می‌بیند، اظهار داشت: فکر می‌کنم اگر سکوت کنیم، بهتر باشد. به عنوان یک استقلالی و نه پیشکسوت، دوست دارم تیم نتیجه بگیرد. ان‌شاءالله در آرامش بتوانند نتایج بهتری را کسب کنند.

فکری در مورد کیفیت دربی اظهار داشت: دربی چهار گل داشت. خوب بود، ولی استقلال می‌توانست برنده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی