۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: علت نتایج خوب استقلال در این چند بازی استفاده مجیدی از سیستم استراماچونی است.

به گزارش خبرورزشی، محسن بیاتی‌نیا در خصوص دیدار تیم‌های استقلال ایران و الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در بازی قبلی که خارج از خانه بود مساوی کرد که علت آن مصدومیت قائدی و بی‌تجربگی دفاع استقلال بود و فشاری که در این چند مدت روی تیم بود، مخصوصا اینکه استقلال بازی پرفشاری مقابل پرسپولیس داشت، ولی با اینحال استقلال می‌توانست ۳ امتیاز را در عراق بگیرد که اگر این اتفاق می‌افتاد مسیر صعود استقلال هموارتر می‌شد.

وی تصریح کرد: به نظرم فاصله زمانی این دو بازی خوب بود، شاید پرواز‌ها کمی بازیکنان تیم را خسته کنند، اما اگر تیم در این فاصله خوب ریکاوری کرده باشد می‌تواند از الاهلی امتیاز بگیرد، با اینکه بازی سختی برای استقلال است. الاهلی تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان خارجی خوبی بهره می‌برد که قطعا آنها هم نقاط ضعفی داخل زمین دارند که باید از این نقاط به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و تیمی که بتواند از تقاط ضعف حریف بهره ببرد قطعا تیم پیروز میدان خواهد بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: امیدوارم قائدی به این بازی برسد، چون به نظر من مطهری خوب جای دیاباته را پر کرده است و حتی تبریزی در زمین خیلی تلاش می‌کند، اما نبود قائدی نسبت به دیاباته تاثیر بیشتری روی استقلال دارد، چون قائدی مکمل خوبی است و اگر کنار مهاجمان استقلال قرار گیرد فرصت گلزنی برای مهاجم نوک که احتمالا مطهری است بیشتر فراهم می‌شود.

وی در پایان گفت: علت نتایج خوب استقلال در این چند بازی استفاده مجیدی از سیستم استراماچونی است، چون استقلال با این سیستم خوب نتیجه گرفته بود و مجیدی آن را ادامه داد و حالا می‌بینیم استقلال مانند زمان استراماچونی فوتبال بازی می‌کند و نتایج خوبی می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی