نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس یک تیم و نام بزرگ است که طرفداران و هواداران پر شمار آن همه جا حضور دارند.

به گزارش خبرورزشی، افشین پیروانی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خداراشکر شرایط تیم خوب است. تمرین‌های خوبی هم داشتیم. بچه‌ها سلامت هستند و با روحیه خوبی منتظر برگزاری این مسابقه هستیم تا هواداران را خوشحال کنند.

وی ادامه داد: در خانه حریف بازی می‌کنیم. برای دومین بازی متوالی شرایط اینگونه است. با این وجود بچه‌ها خودشان را آماده کرده‌اند و با انگیزه پیروزی به میدان می‌رویم. برای صعود از گروه به پیروزی در خانه حریف نیاز داریم و بچه‌ها برای آن سخت تلاش کرده‌اند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ایران تصریح کرد: البته تیم الشارجه هرچند که بازی قبل را باخت، ولی حالا انگیزه زیادی دارد و می‌خواهد از بازی خانگی بهره ببرد. آنها بازیکنان تاثیرگذاری دارند و قهرمان لیگ شده‌اند. هواداران هم حتما ما را دعا می‌کنند و برای بازی هم تنهای‌مان نخواهند گذاشت. همانطور که اینجا در تمرینات هم حاضر شدند قطعاً در استادیوم الشارجه و زمان بازی هم حضور پرشماری خواهند داشت.

پیروانی در پایان خاطرنشان کرد: ما هر جایی که برویم، پرسپولیسی هست. پرسپولیس یک تیم و نام بزرگ است که طرفداران و هواداران پرشمار آن همه جا حضور دارند. به امید خدا با یک پیروزی به ایران برگردیم و خودمان را آماده قهرمانی دیگری در لیگ برتر کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی