نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گل‌های ارلینگ هولاند را که مرور کنید انواع و اقسام حرکات و ضربات را می‌بینید. سبک بازی او نشان می‌دهد در آینده نزدیک یک فوق‌ستاره خواهد شد.

خبرورزشی/ شهراد باغستانی؛ 8 گل در مرحله گروهی زد که واقعاً در 19 سالگی شاهکار بود، اما درباره او می‌گفتند باید در تیم بزرگ‌تری دید که چه می‌کند. ردبول به لیگ اروپا رفت و ارلینگ هولاند آنقدر شایسته بود که در لیگ قهرمانان بماند. او به دورتموند پیوست و طبق قانون جدید توانست پیراهن تیم دیگری را در لیگ قهرمانان بپوشد. جذب هولاند برای دورتموند پیروزی بسیار بزرگی بود. او شاید حتی از روبرت لواندوفسکی هم مهره ارزشمندتری برای زنبورها باشد. با 2 گلی که مقابل پاری‌سن‌ژرمن زد آمار گل‌هایش در 7 بازی را به 11 رساند.

تنوع گل
گل‌های ارلینگ هولاند را که مرور کنید انواع و اقسام حرکات و ضربات را می‌بینید. این بازیکن استثنایی یک نقطه قوت خاص ندارد که راحت بتوانند جلویش را بگیرند. قبل از گل اول با یک پاس تک‌ضرب به حمله دورتموند سرعت بخشید و بلافاصله در بین مدافعان پاری‌سن‌ژرمن جایگیری کرد تا زهر خودش را بریزد. گل دوم که دقیقه 69 به ثمر رسید یک شاهکار واقعی بود. توپی که از جیووانی رینا گرفت را با یک استپ خوب برای زدن شوتی دقیق آماده کرد و با پای چپ فوق‌العاده‌اش سقف دروازه را نشانه گرفت. این شوت آنقدر غافلگیرانه است که کیلور ناواس حتی نمی‌تواند تصمیم بگیرد چگونه شیرجه بزند. این دهمین گل ارلینگ در لیگ قهرمانان اروپا بود و حالا او صدرنشین جدول گلزنان است.

رکورد پشت رکورد
فقط 7 بازی در لیگ قهرمانان اروپا و 10 گل زده که سریع‌ترین مدت زمانی است که یک بازیکن به چنین رکوردی در لیگ قهرمانان می‌رسد. همانطور که گفتیم برای دورتموند هم تنها 7 بازی انجام داده و 11 گل زده است که این هم یک رکورد بین بازیکنان بوندس‌لیگایی محسوب می‌شود. ارلینگ درون زمین تا وقتی که گل نزند آرام نمی‌گیرد و پرجنب‌وجوش است. جدال دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن صدمین حضور هولاند در یک دیدار رسمی بود و موفق شد به آمار 60 گل زده برسد. این را در نظر بگیرید که هولاند در 2 فصل نخست دوران حرفه‌ای‌اش فقط 4 گل به ثمر رسانده بود. هولاند این فصل با پیراهن ردبول و دورتموند تا اینجای کار 39 گل به ثمر رسانده. ارلینگ هولاند را می‌توان یک ترمیناتور یا حتی یک شکارچی نامید. از سبک بازی‌اش می‌توان فهمید که آمار ما را گول نزده و قطعاً ارلینگ در آینده یک فوق‌ستاره خواهد شد. شاید حتی روزی برسد که رکورد گران‌ترین بازیکن جهان را برای جذب هولاند بزنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی