نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه استقلال گفت: دانشگر اصلاً جلوی دروازه‌بان را نگرفته بود. ما نسبت به این مسئله اعتراض کردیم. واقعاً امتیاز مهمی از دست رفت. انصافاً کجا دانشگر جلوی چشم دروازه‌بان آن‌ها را گرفت؟

به گزارش خبرورزشی، باشگاه استقلال به شدت به داور بازی با الاهلی اعتراض دارد. در واقع آن‌ها او را عامل شکست تیم‌شان می‌دانند. در این بازی ارسلان مطهری گل دوم را به الاهلی زد ولی داور در کمال ناباوری آن را مردود اعلام کرد. در تصاویری که باشگاه استقلال منتشر کرد، مشخص شد کمک‌داور حتی تا بعد از شادی ارسلان هم پرچم نزده است! در این باره با اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت‌وگویی داشتیم.

آقای خلیل‌زاده از داور بازی شکایت کردید؟
بله، به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کردیم. نامه اعتراض خود را فرستادیم. گفتیم که داور اشتباه کرده است. ایشان یک پنالتی هم برای ما نگرفته است. آن را هم ضمیمه کردیم. البته بازی تمام شده و متأسفانه ما امتیاز از دست داده‌ایم ولی امیدواریم حداقل شرایط طوری باشد که در بازی‌های بعدی استقلال داوران قوی‌تر بگذارند و این مشکلات به وجود نیاید.

داور دقیقاً چه تصمیمی گرفت؟ گل ارسلان آفساید بود؟
نه مثل اینکه اعتقاد داشت دانشگر جلوی دید دروازه‌بان الاهلی را گرفته بود. اگر نظرشان آفساید بود که کمک‌داور پرچم می‌زد. وقتی او چنین تصمیمی نگرفت یعنی داور وسط خودش تصمیم گرفته. همه لحظه شوت ارسلان مطهری را دیدند. دانشگر اصلاً جلوی دروازه‌بان را نگرفته بود. ما نسبت به این مسئله اعتراض کردیم. واقعاً امتیاز مهمی از دست رفت. انصافاً کجا دانشگر جلوی چشم دروازه‌بان آن‌ها را گرفت؟

مطهری هم انصافاً خرید خوبی برای شما بود.
وقتی دیاباته مصدوم شد، خیلی‌ها نگران بودند ولی من مصاحبه کردم و گفتم هواداران نگران نباشند. ما ارسلان مطهری را هم داریم که کاملاً آماده است. دیدید که او چقدر خوب برای استقلال گل زده و امیدواریم این گلزنی‌هایش تداوم داشته باشد.

غیبت کریمی و میلیچ به خاطر سرماخوردگی باعث شد شایعاتی درباره قهر این دو بازیکن به راه بیفتد.
نه اصلاً این‌طور نبود. هر دو بازیکن سرما خوردند و به همین خاطر نتوانستند تیم را همراهی کنند. بحث مالی در کار نبود. هر دو بازیکن حتی به بیمارستان هم رفتند ولی متأسفانه به بازی نرسیدند.

درباره مشکلات مالی استقلال شایعه زیاد است. مثلاً شایعه شد که حتی پول حضور تیم در CIP را هم یکی از بازیکنان تیم از جیبش داد.
مسئول مالی همراه تیم بود. از تنخواهی که در اختیارش قرار داده بودیم پول CIP پرداخت شد. اصلاً این‌طور نبود که بازیکنی از جیبش برای تیم پول داده باشد. ببینید در این مدت سفر‌های خوبی داشتیم و بهترین امکانات در اختیار تیم قرار گرفت. به خاطر همین در تلویزیون هم گفتم از نظر لجستیکی خوب عمل شد.

پول میلیچ را هم پرداخت کردید؟
بله، مشکلی از این بابت وجود ندارد و بخشی از طلب این بازیکن را دادیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی