نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که به شدت نگران ابتلای فوتبالیست‌ها و فوتبال‌دوست‌ها به ویروس کرونا بودیم، ویروس شکایت به جان فوتبال ایران افتاد.

خبرورزشی/ مهدی هژبری؛ فقط کافی است آنچه طی ۴۸ ساعت اخیر میان پرسپولیس و سپاهان گذشت را مرور کنید... همه می‌خواهند از هم شکایت کنند؛ سپاهان از پرسپولیس، قلعه‌نویی از انصاری‌فرد، باشگاه پرسپولیس از قلعه‌نویی و سپاهان، اصفهانی‌ها از میناوند، پرسپولیسی‌ها از فتاحی سرپرست سپاهان، سپاهانی‌ها از جلال مرادی و مسعود مرادی...
سپاهان و پرسپولیس آن دیداری که می‌توانستند در نقش جهان برگزار کنند و در غیاب تماشاگران مشتاق، لااقل بینندگان تلویزیونی را به وجد بیاورند، به رسانه‌ها کشاندند و کیلومتر‌ها دورتر از زمین چمن سرگرم دعوا با هم شدند. هر چند پایان اکثر این دعوا‌ها و شکایت و شکایت‌کشی‌ها، سازش میان اهالی فوتبال و رضایت یکی از طرفین با پادرمیانی بزرگتر‌ها و یا میانجیگری دوستان مشترک است، اما همین تهدید به شکایت هم چهره فوتبال ایران را نزد افکار عمومی تخریب می‌کند. این فوتبال به اندازه کافی در نگاه جامعه، پرخاشگر، عصبی، پرتنش و متأسفانه مافیایی و حتی فاسد به نظر می‌آید و دیگر نیاز نیست دوستان این چهره آلوده و آشفته را از فوتبال بسازند. بیرونی‌ها به اندازه کافی فوتبال را می‌زنند و داخلی‌ها به جای آنکه روی زخم‌های فوتبال مرهم بگذارند، دعوا‌های کوچک را تبدیل به جنجال‌های بزرگ می‌کنند تا منتقدان فوتبال قیافه حق به جانب بگیرند و بگویند دیدید این فوتبال غیر از بداخلاقی، بددهنی و بدآموزی چیزی ندارد و آن را باید تعطیل کرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی