نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی کیانی، کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: ما ترسی از پرسپولیس نداشتیم و می‌خواستیم برابر این تیم به میدان برویم.

به گزارش خبرورزشی، مهدی کیانی با اشاره به اتفاقات حاشیه‌ای دیدار سپاهان - پرسپولیس که در نهایت منجر به عدم برگزاری این مسابقه شد، گفت: ما قصد داشتیم در این بازی به میدان برویم و اگر این‌طور نبود اصلاً به استادیوم نمی‌رفتیم. البته شب قبل از بازی واقعاً نمی‌دانستیم که قرار است این بازی بدون تماشاگر برگزار شود یا اینکه هواداران می‌توانند به استادیوم بیایند. حتی بحث بلیت‌فروشی الکترونیکی هم مطرح شد، ولی هر لحظه یک خبر را می‌شنیدیم که این اصلاً خوب نبود.

وی در واکنش به برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه سپاهان به دلیل انجام بازی بدون تماشاگر و همچنین غیبت چند بازیکن، تمایل نداشت در این بازی به میدان برود، خاطر نشان کرد: حرف درآوردن خیلی ساده است و این موضوع حقیقت ندارد. قرار بود ساعت 13:45 هتل را به مقصد ورزشگاه ترک کنیم، ولی تعداد زیادی از هواداران سپاهان جلوی تیم ما را گرفتند. بازی با پرسپولیس مثل یک فینال برای ما اهمیت داشت و طبیعتاً دوست داشتیم جلوی هواداران‌مان بازی کنیم، ولی در نهایت به ورزشگاه آمدیم و هدف‌مان هم بازی کردن بود که متأسفانه پرسپولیسی‌ها از ورزشگاه بیرون رفتند. تیم ما تیم کوچکی نیست که با غیبت دو بازیکن نگران شویم. ما ترسی از پرسپولیس نداشتیم و می‌خواستیم برابر این تیم به میدان برویم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان سپاهان در راهروی ورزشگاه خودشان را گرم کردند، تصریح کرد: ما زمان کافی در اختیار نداشتیم به همین دلیل در رختکن کششی کار کردیم و در راهرو هم دقایقی کار با توپ انجام دادیم تا آماده شویم. خیلی از تیم‌های خارجی هم ممکن است با همین روش گرم کنند. اصلاً شاید ما می‌خواستیم در اتاق گرم کنیم و این موضوع دلیل نمی‌شود که بگوییم قصد بازی کردن نداشتیم. مطرح کردن این حرف‌ها که برخی فیلم‌ها مربوط به روز بازی نبود درست نیست و بهتر است مسئولان همه چیز را به بهترین شکل مورد بررسی قرار دهند.

کیانی راجع به اینکه عادلانه‌ترین حکم درباره این بازی چیست، خاطرنشان کرد: این یک بازی کوچک نیست و در سرنوست قهرمانی و سرنوشت دیگر تیم‌ها هم تأثیرگذار است. البته پرسپولیسی‌ها می‌گویند بازی باید 3 بر صفر به سود این تیم اعلام شود. آنها خودشان همه چیز را می‌برند و می‌دوزند، ولی امیدوارم کمیته انضباطی در نهایت بهترین تصمیم ممکن را بگیرد. ما هیچ هدفی جز بازی کردن نداشتیم و مسئولان و کادر فنی هم بارها توضیح داده‌اند که چه اتفاقاتی رخ داد. به نظر من عادلانه‌ترین حکم انجام بازی است و امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در پایان اظهار داشت: فوتبال باعث شادی مردم می‌شود و من خواهش می‌کنم که برخی افراد با بعضی اظهارنظرها مردم را به جان هم نیندازند. مردم ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و این فوتبال باعث دلخوشی آنهاست. اگر هم قرار است حرفی زده یا نظری داده شود بهتر است که حرمت‌ها را حفظ کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی