۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلر کروات تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: هیچ جای جهان این هواداران را ندیدم و افتخار می‌کنم که قرار است ۳ سال دیگر با آن‌ها باشم.

رادوشویچ: درآلمان و ایتالیا به بایرن و یوونتوس حسادت می‌کنند در ایران هم به پرسپولیس حسادت می‌شود خبرورزشی/ مهدی یکتا؛ این روز‌ها یکی از مباحث اصلی اهالی فوتبال شیوع ویروس «کرونا» ست! بیماری‌ای که اپیدمی شده و فوتبالی‌های زیادی را به خود مشغول کرده است. در شرایطی که برخی مربیان و بازیکنان داخلی از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواسته بودند لیگ برتر تعطیل شود و بالاخره هم این اتفاق افتاد. بد ندیدیم به همین بهانه سراغ بوژیدار رادوشویچ برویم.

آیا از ویروس «کرونا» می‌ترسی؟
نه! من ازکرونا نمی‌ترسم.

همبازیانت چطور؟
به هر حال کمی نگرانی وجود دارد. این ویروس جهانی شده و اروپا را هم دربر گرفته است. الان در اروپا به خصوص ایتالیا مشکلاتی به وجود آورده است. بعضی بازی‌ها هم تعطیل شده است و...

نظر تو در مورد تعطیلی لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا چیست؟
من یک بازیکن حرفه‌ای هستم. وظیفه‌ام تمرین کردن است و در مورد تعطیلی لیگ یا ادامه مسابقات مسئولان باید حرف بزنند و تصمیم بگیرند که گرفتند.

این تعطیلی به نفع پرسپولیس است یا نه؟
به نظرم به ضرر پرسپولیس است. ما اوج گرفتیم و می‌خواستیم این هفته هم با پیروزی برابر پیکان صدرنشینی خودمان را ادامه بدهیم، اما لیگ تعطیل شد. این تصمیمی است که گرفته شده و کاری هم نمی‌شود کرد.

محل تمرین شما هم ضدعفونی شده است؟
بله، آقای پیروانی مدیر تیم ما خیلی نسبت به این مسئله وسواس دارد و جدی است. به دستور او همه جا ضدعفونی شده بود و این کمی خیال بچه‌ها را راحت کرد.

بسیارخوب، تو باز هم برای پرسپولیس بازی کردی و تیمت برد؟
خوشحالم این اتفاق می‌افتد، اما این تیم پرسپولیس است که برنده شده و نه من تنها! ما مقابل تیم شهرخودرو خوب بازی کردیم و با قدرت بردیم.

اما باز هم حرف‌هایی در مورد قهرمانی‌های پرسپولیس شنیده شد.
من ۳ سال فوق العاده را در پرسپولیس داشتم. تیمی که واقعاً پرقدرت است. پرسپولیس بزرگترین باشگاهی است که من در آن بازی کرده‌ام. این را کاملاً جدی می‌گویم. یک باشگاه بزرگ و باقدرت مثل بایرن‌مونیخ در آلمان یا یوونتوس در ایتالیا که... نمی‌دانم چطور بگویم؟

راحت باش.
در ایتالیا و آلمان هم به این تیم‌ها حسادت می‌کنند و حرف‌های غیرفوتبالی می‌زنند. آیا از عظمت این تیم‌ها کم شده است؟ آیا کسی می‌تواند بزرگی این تیم‌ها را نبیند؟ من فکر می‌کنم پرسپولیس هم مثل بایرن‌مونیخ در آلمان و یوونتوس در ایتالیاست. ما قهرمان می‌شویم و بقیه تیم‌ها نمی‌توانند. علت این صحبت‌های عجیب هم همین است!

یعنی منظورت این است کسانی حرف از مهندسی نتایج پرسپولیس یا کمک به قهرمانی این تیم می‌زنند که کوچکتر از تیم شما هستند؟
من علیه هیچ تیمی حرف نمی‌زنم. درباره پرسپولیس می‌گویم این تیم بزرگترین است. در کل آسیا هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس طرفدار و تماشاگر ندارد. این پرسپولیس برای قهرمانی ساخته شده است و ما داخل زمین همیشه برای برد می‌رویم. انتظار داریم دیگران به پرسپولیس احترام بگذارند. ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم.

به نکته جالبی اشاره کردی. کمی بیشتر در مورد احترام صحبت می‌کنی؟
ما به تراکتور، شهرخودرو و سپاهان و حتی نفت مسجدسلیمان در نیم‌فصل اول باختیم. آیا حرفی از مشکوک بودن زدیم؟ آیا برد حریف را مسخره کردیم؟ ما احترام گذاشتیم و باید دیگران هم به پرسپولیس احترام بگذارند.

راستی به نظر می‌رسد در پرسپولیس باز هم فیکس شده باشی. نظری نداری؟
من یک بازیکن حرفه‌ای هستم. تمرین می‌کنم و تصمیم نهایی را سرمربی می‌گیرد. اینکه من یا علیرضا بیرانوند فیکس بازی کنیم مهم نیست، آنچه مهم است موفقیت پرسپولیس است.

۳ سال با پرسپولیس قهرمان شدی و ۳ سال دیگر هم تمدید کردی. چه احساسی داری؟
من عاشق هواداران پرسپولیس هستم. هیچ جای جهان این هواداران را ندیدم و افتخار می‌کنم که قرار است ۳ سال دیگر با آن‌ها باشم. خوشحالم در پرطرفدارترین تیم آسیا بازی می‌کنم و با قلبم این تصمیم را گرفتم. امیدوارم در ۳ سال آینده هم با پرسپولیس قهرمان شوم.

امسال چطور؟
ان‌شا‌الله!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی