نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیگر سینما و تلویزیون به خبرورزشی گفت: به جرأت می‌توانم بگویم رادو از خیلی از ایرانی‌ها پرسپولیسی‌تر است، ولی علیرضا هم کم برای پرسپولیس و تیم ملی زحمت نکشیده است.

حمیدرضا پگاه: اگر کرونا و مشکلات مالی بگذارند، پرسپولیس قهرمان می‌شود به گزارش خبرورزشی، حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون به شدت فوتبالی است. او که پرسپولیس و رئال را خیلی دوست دارد، از صدرنشینی پرسپولیس و همچنین پیروزی تیم محبوبش در ال‌کلاسیکو حسابی سر کیف آمده است، ولی مثل سایر مردم نگران ویروس کروناست. با پگاه که مثل اکثر مردم به خاطر این بیماری در خانه مشغول استراحت است، دقایقی در مورد فوتبال حرف زدیم که در ادامه می‌خوانید:
 
این روز‌ها همه چیز تحت‌الشعاع کروناست.
بله، متأسفانه این ویروس بدجوری همه مردم را درگیر کرده است و ما هم مثل بقیه خانه‌نشین شدیم، چون تقریباً همه فیلمبرداری‌ها متوقف شده است. واقعیت این است من نگران این موضوع هستم. امیدوارم مردم هم رعایت کنند تا هر چه زودتر از دست این ویروس راحت شویم.
 
کرونا بازی‌های فوتبال را هم تعطیل کرده!
بله، این قضیه را شنیدم. به نظرم بهترین تصمیم، لغو شدن بازی‌ها بود، چون اگر خدای نکرده اتفاقی برای کسی می‌افتاد، چه کسی پاسخگو می‌شد؟ خیلی از بازی‌ها در اروپا کنسل شد حتی می‌شد بازی‌های داخلی را زودتر از این لغو کرد.
 
می‌دانم رئالی هستید و از برد مقابل بارسا حسابی خوشحال شدید.
بله، واقعاً خیلی کیف کردم. رئال بعد از چند نتیجه بد در لیگ اسپانیا و به خصوص مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا وارد بحران شده بود، ولی پیروزی مقابل بارسا می‌تواند یک بازگشت بسیار خوب برای زیدان و شاگردانش باشد. امیدوارم در بازی برگشت مقابل منچسترسیتی هم رئال به همین شکل بازی کند و این تیم را شکست دهد.
 
اوضاع پرسپولیس چطور است؟
شرایط پرسپولیس که خوب است، البته به لحاظ تیمی و موقعیتش در جدول. وگرنه با این همه بدهی و مشکلات مالی نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی برای پرسپولیس می‌افتد. پرسپولیس خیلی بدهی دارد و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، کار به جای باریک می‌کشد و خطر محرومیت و کسر امتیاز وجود دارد. امیدوارم مدیریت باشگاه طوری کار کند که این مشکلات حل شود و به پرسپولیس خدشه‌ای وارد نشود.
 
چقدر احتمال می‌دهید پرسپولیس امسال قهرمان لیگ برتر شود؟
خب با اتفاقات هفته‌های گذشته و با توجه به اختلاف امتیاز بسیار خوب پرسپولیس با سایر تیم‌های مدعی، شانس زیادی برای قهرمانی وجود دارد و فکر می‌کنم تیم یحیی شایستگی قهرمانی را در این فصل دارد. البته اگر کرونا و مشکلات مالی بگذارند این تیم امسال قهرمان شود.
 
به نظر شما بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس چه کسی است؟
از دید من همه خوب بودند که پرسپولیس چنین نتایجی گرفته و صدرنشین لیگ است، ولی اگر بخواهم یک یا دو بازیکن را نام ببرم، احمد نوراللهی و مهدی ترابی را انتخاب می‌کنم. نوراللهی ثبات خیلی خوبی دارد و معمولاً در اکثر بازی‌ها در یک سطح فوتبال بازی می‌کند. ترابی هم که دیگر فوق‌العاده است و ستاره پرسپولیس به حساب می‌آید. واقعاً گل‌ها و پاس‌های ترابی در این فصل خیلی به کمک پرسپولیس آمده و شاید او جزو معدود بازیکنان فوتبال ما باشد که می‌تواند یک‌تنه نتیجه بازی را عوض کند، همان‌طور که در نیم‌فصل اول در چند دیدار این کار را انجام داد.
 
خیلی‌ها می‌گویند علیرضا بیرانوند به خاطر قراردادش با تیم آنتورپ بلژیک دیگر تمرکز لازم را برای ایستادن درون دروازه پرسپولیس ندارد. نظر شما چیست؟
نه، اصلاً این موضوع را قبول ندارم. علیرضا در این فصل هم بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام داده و یکی از بهترین‌های تیم بوده است. حالا ممکن است در چند بازی هم اشتباه کرده باشد، ولی ربطی به قراردادش ندارد. شما بازی اورتون و منچستریونایتد را دیدید؟
 
بله، دیدم.
گلی که داوید دخئا خورد به نظرم فاجعه بود. آیا او هم با جایی قرارداد بسته که تمرکز ندارد؟ این اتفاقات برای هر دروازه‌بانی رخ می‌دهد و مطمئن باشید بیرانوند همه تمرکزش روی پرسپولیس است.
 
ولی بعضی‌ها معتقدند رادوشوویچ در حال حاضر بهتر از بیرانوند است.
در خوب بودن رادو هیچ شکی وجود ندارد، ولی نمی‌شود با قاطعیت گفت کدام‌یک بهتر است. من خودم به شخصه خیلی رادو را دوست دارم، چون به طور کلی بچه دلنشینی است. ضمن اینکه به جرأت می‌توانم بگویم رادو از خیلی از ایرانی‌ها پرسپولیسی‌تر است، ولی علیرضا هم کم برای پرسپولیس و تیم ملی زحمت نکشیده است.
 
نتیجه بازی با سپاهان هم که ۳ بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد.
واقعیت این است که من اصلاً منطق سپاهانی‌ها را برای بازی نکردن درک نمی‌کنم و نمی‌دانم چرا به زمین نیامدند. در مجموع فکر می‌کنم ۳ بر صفر شدن نتیجه بازی قابل پیش‌بینی بود.
 
در روز‌های اخیر یکسری حرف‌ها درخصوص مهندسی شدن بازی‌های لیگ برتر به نفع پرسپولیس مطرح شد. به نظر شما چقدر این مسائل صحت دارد؟
به نظرم دوران این حرف‌ها تمام شده است. پرسپولیس در این سال‌ها آنقدر خوب بوده که نیازی به این کار‌ها ندارد. یکسری هم نمی‌دانم چرا به این مسائل دامن می‌زنند. من خودم به هیچ عنوان این کار‌ها را قبول ندارم.
 
یادم می‌آید در دربی آخر برای فیلمبرداری در ورزشگاه حضور داشتید.
بله، مشغول فیلمبرداری یک سریال بودیم که باید یکی از سکانس‌ها در ورزشگاه گرفته می‌شد به همین دلیل از ۶ صبح در استادیوم بودیم، ولی به دلیل خستگی نشد که بازی را در ورزشگاه ببینم و دربی را در خانه دیدم.
 
انتخاب اسکوچیچ را برای تیم ملی چطور می‌بینید؟
به نظرم با توجه به گزینه‌های موجود و بودجه کمی که فدراسیون برای جذب مربی خارجی داشت، انتخاب خوبی بود. امیدوارم بتواند در تیم ملی موفق شود و تیم ما را به جام جهانی ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی