نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در این روز‌های حساس و در این مقطع خاص، برای کمک کردن به هم‌نوع حتماً نیاز نیست خیلی سرمایه‌دار یا صاحب کرسی و یا مقام و مسئول با نفوذ فلان نهاد باشیم. همین که هر کدام به اندازه خودمان و در حد توان‌مان «انسان» باشیم، کافی است.

سرمقاله| به اندازه خودمان انسان باشیم
خبرورزشی/ مهدی هژبری؛ حرکت قشنگ محمد نادری، مدافع جوان پرسپولیس که دیروز با ماسک و مواد ضد عفونی به خیابان رفت و به اندازه توانش در منطقه ۱۶ تهران، لوازم بهداشتی بین همشهریان توزیع کرد، از آن حرکت‌های دلنشین و روحیه‌بخش بود که در این روز‌ها شدیداً نیازمندش هستیم. دیروز وقتی در مسیر روزنامه، سوار تاکسی شدم، یک راننده تاکسی محترم که جا دارد او را به مفهوم واقعی کلمه انسان بنامم هم یک بسته دستکش نایلونی یک بار مصرف روی داشبورد ماشین خود گذاشته بود و به مسافرانی که دستکش نداشتند و سوار ماشین می‌شدند، می‌گفت می‌توانند رایگان از دستکش‌های او استفاده کنند.
انسانیت این راننده تاکسی و حرکت قشنگ محمد نادری بهانه‌ای شد برای نوشت همین چند سطر که شاید سرمقاله و حتی یادداشت متعارفی برای یک روزنامه ورزشی نباشد، اما ضرورتش در این روز‌ها به شدت احساس می‌شود.
در این روز‌های حساس و در این مقطع خاص، برای کمک کردن به هم‌نوع حتماً نیاز نیست خیلی سرمایه‌دار یا صاحب کرسی و یا مقام و مسئول با نفوذ فلان نهاد باشیم. همین که هر کدام به اندازه خودمان و در حد توان‌مان «انسان» باشیم، به هم‌نوعان خود کمک کنیم، اگر احساس می‌کنیم بیمار هستیم، از خانه بیرون نرویم و این بیماری را با خود به سطح شهر نبریم، اگر ماسک و مواد ضد عفونی می‌خریم به اندازه نیازمان بخریم، نه به اندازه جیب‌مان و اگر امکانش را داریم حتی به اندازه یک بسته دستکش نایلونی یک بار مصرف- مثل آن راننده تاکسی محترم- به همشهریان خودمان کمک کنیم، باور کنید برای عبور از این روز‌های بحرانی کافی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی