۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم نساجی در پاسخ به این سؤال که چرا مربیان لیگ برتری از دستیاران خوب و باتجربه در کادر فنی‌شان استفاده نمی‌کنند؟ گفت: خیلی اتفاق افتاده که دستیار وفاداری را رعایت نکرده و در نهایت جای سرمربی را گرفته است.

به گزارش خبرورزشی، حضور صمد مرفاوی در کادر فنی نساجی مازندران به عنوان مربی در حالی که در تیم‌های مختلفی سرمربی بوده یکی از اتفاقات جالب روز‌های اخیر فوتبال ایران بود. واقعیت امر این است مربیان ایرانی کمتر از دستیار قوی در کادر فنی استفاده می‌کنند.

در این باره و همچنین نیت محمود فکری از حضور صمد مرفاوی در کادر فنی نساجی، با سرمربی این تیم صحبت کردیم. سرمربی تیم نساجی در پاسخ به این سؤال که چرا مربیان لیگ برتری از دستیاران خوب و باتجربه در کادر فنی‌شان استفاده نمی‌کنند؟ گفت: «شاید به این خاطر که سرمربی اعتماد لازم را به دستیار ندارد. خیلی اتفاق افتاده که دستیار وفاداری را رعایت نکرده و در نهایت جای سرمربی را گرفته است. برخی از این مربیان به جای وفاداری به سرمربی با مدیر ارتباط می‌گیرند تا بعد از برکناری سرمربی خود بر مسند کار بنشینند. این رفتار اعتماد بین سرمربی و دستیار خوب را از بین برده و سبب شده سرمربی به دنبال آلترناتیو برای خود نباشد. من سال‌های سال است صمد مرفاوی را می‌شناسم. با هم در استقلال همبازی بودیم. در برهه‌ای به‌طور مشترک دستیار امیر قلعه‌نویی بودیم. در تیم مس کرمان هم دستیار ایشان بودم. جالب اینکه در روز‌هایی که در تیم مس کرمان کار می‌کردیم و باشگاه با ایشان قطع همکاری کرد مدیریت وقت باشگاه به من گفت ما با شما مشکل نداریم و می‌توانید بمانید که من به کرمانی‌ها گفتم، چون با آقاصمد آمدم نمی‌توانم بمانم و همکاری ما با شما بماند برای آینده. من و ایشان تجربه خوبی از کار در کنار هم داریم. آقا صمد اسم خوبی دارد و شک ندارم به ما در تیم نساجی کمک خواهد کرد. نکته مهم دیگری که من را به این همکاری ترغیب کرد اسم خوب‌شان است. من دوست دارم آقا صمد که جزو مربیان سالم فوتبال کشور به‌شمار می‌رود دوباره به صحنه فوتبال کشور برگردد و دوباره سرمربی شود. بدون شک هرچه حضور این دسته از مربیان در فوتبال ملموس‌تر شود شرایط سکو‌ها هم بهتر خواهد شد. بر این عقیده‌ام مربیان در خیلی از حواشی که روی سکو‌ها شکل می‌گیرد نقش دارند. به هر صورت امیدوارم این تصمیم هم به سود تیم نساجی باشد و هم به سود فوتبال کشور.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی