۰
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مائورو ایکاردی از شرایطش در پاریس راضی نیست و احتمال جدایی از این تیم برای او وجود دارد.

ایکاردی از نیمار و امباپه کلافه شد! به گزارش خبرورزشی، شروع درخشان مائورو ایکاردی در پاری‌سن‌ژرمن باعث شد کمتر کسی تردیدی در مورد دائمی شدن قرارداد این بازیکن در تابستان پیش رو داشته باشد، اما امروز نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد مهاجم ۲۷ ساله از شریط خود در رختکن راضی نیست.

این نشریه مدعی شد رابطه مائورو ایکاردی با کیلیان امباپه و نیمار چندان مساعد نبوده و او حس می‌کند به اندازه کافی در حملات نقش آفرینی نمی‌کند و این دو ستاره گرانقیمت پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌ای به پاس دادن به او ندارند.

به همین دلیل ممکن است مائورو ایکاردی تنها یک سال بعد از انتقال به پاری‌سن‌ژرمن و در تابستان پیش رو از این تیم جدا شود. مشکلاتی که در رختکن اینتر برای مائوریتو وجود داشت، در پاریس نیز در حال تکرار شدن است و به همین دلیل دوباره شانس بازگشت به سری آ وجود دارد. در گذشته اخباری در مورد ارتباط واندا نارا با فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس در مورد موضوع انتقال مائورو ایکاردی به تورین وجود داشت و ممکن است با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی این اخبار جدی‌تر شود. ستاره سابق اینتر از زمان ورود به پارییس در تابستان گذشته ۲۰ گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل نیز ارسال کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی