۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مائوریتزیو ساری برتری تیمش در دربی ایتالیا را ناشی از نمایش برتر باشگاه تورینی در تمام طول بازی دانست.

به گزارش خبرورزشی، مائوریتییو ساری پس از برتری ۲ بر صفر تیمش در دربی ایتالیا مقابل اینتر در هفته بیست‌وششم رقابت‌های سری A ایتالیا از شاگردانش بابت ارائه یک نمایش بی‌نقص تشکر کرد.

سرمربی تیم یوونتوس اظهار داشت: اگر کوادرادو به عنوان بازیکن کناری به زمین می‌رفت، باید همزمان داگلاس کاستا و دیبالا را روی نیمکت می‌گذاشتیم. شروع بازی با داگلاس کاستا به ما اجازه داد هر ۲ گزینه را داشته باشیم و دیبالا ثابت کرد برگ برنده بسیار مهمی است که می‌توانیم در زمان مناسب از او بهره ببریم. پیروزی مهمی بود، اما هنوز ۱۲ بازی باقی مانده و راهی طولانی در پیش است. نمایش تیم با اختلاف نزدیک‌ترین حالت به یوونتوس آرمانی من بود. از بازیکنانم واقعا متشکرم.

او در ادامه افزود: اخیرا کمی کم انرژی نشان می‌دادیم و مجبور بودیم بازیکنانی را انتخاب کنیم که انرژی بیشتری را تضمین کنند؛ هم به لحاظ بدنی و هم به لحاظ روانی. از تمرینات متوجه باید این کار را انجام دهیم، اما طی هفته‌های آینده ترکیب تغییر می‌کند.

ساری در مورد پست بازی رمزی اضافه کرد: رمزی نشان داده باید فضای بیشتری را در زمین داشته باشد وگرنه کمی سردرگم می‌شود. آرون در پست جدیدش خوب کار می‌کند. البته او در حال حاضر از نظر بدنی نسبت به زمانی که هافبک دفاعی بود، فرم بسیار بهتری دارد. ایگواین با فداکاری بازی کرد و با مشارکت در کار‌های دفاعی، مانع رسیدن زیاد توپ به بروزوویچ می‌شد. طبیعتا این کار انرژی زیادی از او گرفت. دیبالا از وقتی به میدان رفت، ویران کننده ظاهر شد.

ساری ادامه داد: یک دقیقه قبل از گل رمزی می‌خواستم دیبالا را به میدان بفرستم، اما باز هم با وجود گلی که زدیم، تصمیم گرفتم دیبالا به میدان برود، زیرا احساس کردم می‌تواند بازی را به سود ما تمام کند. در نیمه اول اینتر تلاش کرد از جلوی زمین پرس کند و برای این کار انرژی زیادی مصرف کرد. سکون بازی بعد از گل ما از بین رفت. ما بعد از آن گل ۲۰ دقیقه قدرتمند داشتیم و اعتماد به نفس به دست آوردیم. اینتر هم با آن گل اعتماد به نفس خود را از دست داد. تیم باکیفیتی مثل اینتر به ندرت مقابل ما شوت درون چارچوب داشت.

او در پایان درباره وضعیت خاص سری A پس از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: من مربی هستم و می‌توانم در مورد فوتبال صحبت کنم. بعضی‌ها معتقدند همه چیز را می‌دانند. آیا درست است ۲ ساعت لذت و شادی را از افرادی که در ورزشگاه هستند، بگیریم یا آنقدر مساله جدی است که بازیکنان و مربیان هم در خطر هستند؟ من واقعا پاسخ این سوالات را نمی‌دانم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی