۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسن انصاری‌فرد نیز مثل علی فتح‌الله‌زاده جزو آنهایی بود که عشق این صندلی مدیرعاملی را داشت اما لابد او هم به اندازه فتح‌الله‌زاده برای قبول این سمت مطالعه کرده بود!

وقتی فتح الله زاده و انصاری فرد، خوب مطالعه نمی کنند! خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ خیلی عادی است که علی فتح‌الله‌زاده (پس از حکمی که وینفرد شفر علیه باشگاه استقلال گرفت) بگوید هنوز مدارک را به طور کامل ندیده‌ام؛ عادی از این جهت که فتح‌الله‌زاده قطعا این مدارک و سایر مستندات بدهکاری‌های باشگاه استقلال را ندیده بود که این گونه سراسیمه برای قبول سمت مدیرعاملی باشگاه، خودش را به اول صف رساند!

پیش از او افراد دیگری هم در صف بودند؛ از جمله اسماعیل خلیل‌زاده که به هر دلیلی مورد اعتماد وزیر ورزش است یا کامران منزوی که فوتبالی‌ترین چهره هیئت مدیره استقلال است؛ شک نکنید آنها مدارک لازم و مستندات مربوط به بدهی‌های سنگین باشگاه استقلال را دیدند که عطای پست مدیرعاملی استقلال را به لقایش بخشیدند و آن را با گشاده دستی تقدیم حاجی عشق استقلال کردند.

امروز نه تنها پول سنگینی که استقلال باید به شفر بپردازد دردسر شده که هنوز ماجرای استراماچونی و باشگاه حل و فصل نشده است؛ از سوی دیگر بازیکنان خارجی شاکی از استقلال هم پشت باجه‌های قضایی فیفا در صف انتظار ایستاده‌اند و حق و حقوشان را مطالبه می‌کنند.

به نظر می‌رسد فتح‌الله‌زاده صادقانه و با صراحت گفته که مدارک شفر را هنوز بررسی نکرده است؛ چون در غیر این صورت محال بود او با تمام عشق و عاشقی‌اش برای خدمت به باشگاه، مدیرعاملی استقلال را در این شرایط عجیب اقتصادی فوتبال ما قبول کند.

طبیعی است این بدهی‌های سنگین با توجه به سطح درآمد ناچیز باشگاه‌های ما قابل پرداخت نیست. جیب مبارک فتح‌الله‌زاده هم نمی‌تواند تاوان این بدهی‌ها را بدهد. فقط عنایت دستگاه ورزش کشور است که شاید بتواند پرداخت بخشی از این بدهی‌ها را متقبل شود که این مسئله نیز با چاله‌های عمیقی که برای این فوتبال در نظر گرفته شده همچنان نامشخص است!

چنان که ملاحظه می‌کنید در باشگاه پرسپولیس هم فقط بدهی به جا مانده از دوران حضور برانکو ایوانکوویچ می‌تواند هر مدیرعاملی را زمین بزند. محمدحسن انصاری‌فرد نیز مثل علی فتح‌الله‌زاده جزو آنهایی بود که عشق این صندلی مدیرعاملی را داشت اما لابد او هم به اندازه فتح‌الله‌زاده برای قبول این سمت مطالعه کرده بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی