نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه بایرن مونیخ در پی بازگرداندن هافبک تیم فوتبال رئال مادرید به آلیانتس آرِنا هستند.

کروس به بایرن برمی‌گردد؟ به گزارش خبرورزشی،  تونی کروس که همچنان سه سال دیگر با باشگاه رئال مادرید قرارداد دارد، ممکن است در پایان فصل جاری به فوتبال باشگاهی آلمان و تیم سابق خود، بایرن مونیخ بازگردد. سایت اسپانیایی «دیاریو مادریدیستا» مدعی شد، مدیران باشگاه بایرن مونیخ نسبت به بازگرداندن کروس ۳۰ ساله به آلیانتس آرِنا در تابستان پیش رو علاقه‌مند هستند.

از آنجایی که این هافبک آلمانی در چند ماه اخیر جایگاه خود در ترکیب اصلی تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان را از دست داده است، احتمال جدایی‌اش در پایان فصل وجود دارد و بازگشت به بایرن مونیخ می‌تواند گزینه جذابی برای او باشد.

کروس که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ تحت قرارداد رئال مادرید است، در سال ۲۰۱۴ در حالی از بایرن مونیخ راهی رئال مادرید شد که تا آستانه پیوستن به منچستریونایتد هم پیش رفته بود. او تاکنون ۱۲ قهرمانی با کهکشانی‌ها در رقابت‌های مختلف را تجربه کرده است که از آن جمله می‌توان به یک قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد. تونی کروس این فصل هم در ۳۳ بازی برای سفیدپوشان مادریدی به میدان رفته و آمار پنج گل‌زده و ۹ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی