نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دبیر سازمان لیگ در خصوص تصمیم گیری های این سازمان پس از اتمام بیماری کرونا توضیح داد.

به گزارش خبرورزشی، محمدرضا کشوری دبیرسازمان لیگ در خصوص وضعیت لیگ در شیوع کرونا اظهار داشت: الان نمی توانیم تصمیم گیری کنیم و باید ببینیم در گذر زمان چه اتفاقی می افتد. بالاخره باید صبر کنیم و ببینیم این مریضی چطور پیش می رود و چه مدت زمان جمع می شود. به ما گفته اند که تا یک ماه آینده جمع می شود که امیدواریم این اتفاق بیافتد.

دبیر سازمان لیگ در خصوص این که در صورتی که بیماری کرونا تا یک ماه آینده به اتمام برسد چه تصمیمی می گیرند، اظهار داشت: همه چیز بستگی به نظر ستاد مبارزه با کرونا دارد. اگر آن ها اعلام کنند مشکلی نیست از یکم اردیبهشت بازی ها برگزار می شود.

وی در خصوص این که در این شرایط بعضی از تیم ها تمرین می کنند گفت: این بستگی به نظر خود تیم ها دارد. به همه اعلام شده که تمرین نکنند اما آن ها با تصمیم خودشان این کار را انجام می دهند.

کشوری در ارتباط با این که در صورتی که لیگ تا مدت زمان تعیین شده تمام نشود چه تصمیمی خواهند گرفت گفت: این مسئله باید در هیات رئیس بررسی و تصمیم گیری شود چرا که تصمیم یک نفره نیست.

دبیر سازمان لیگ در خصوص این که لیگ سال آینده با ۱۸ تیم برگزار می شود گفت: هیچ چیز مشخص نیست. همه جای دنیا این اتفاق افتاده و باید ببینیم آن ها هم چه کار می خواهند انجام دهند. چند طرح و برنامه هست که باید ببینیم کدام شان بهتر است.

وی در ارتباط با این که سازمان لیگ با تیم هایی که تمرین می کنند برخورد نمی کند گفت: ما برخورد نمی کنیم اما ابلاغیه لغو تمرینات را به آن ها داده ایم و خودشان باید تصمیم بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی