۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی دروازه‌بانان تیم استقلال به خبرورزشی گفت: با وجود ۱۰ بازی استقلال و ۳ بازی جام حذفی لیگ اگر از اوایل اردیبهشت هم استارت بخورد تا اواخر خرداد طول می‌کشد.

به گزارش خبرورزشی، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان تیم استقلال از اینکه مسابقات لیگ برتر تا پایان فروردین‌ماه تعطیل شده است ابراز خوشحالی می‌کند.

به نظرتان لیگ باید تعطیل می‌شد؟
وقتی ستاد مبارزه با کرونا گفته اوجگیری این بیماری در هفته اول و دوم فروردین است ما چطور می‌توانستیم از دوشنبه این هفته استارت تمرینات‌مان را بزنیم؟ خیلی خوب شد که رقابت‌ها را تعطیل کردند. البته این فقط برای ما نیست.

منظورتان اروپاست؟
اصلاً این ویروس جهانگیر شده و همه دنیا را فرا گرفته است. اصلاً باید اسمش را به «جهانگیر» تغییر بدهند. شنیدم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا هم به تعویق افتاده است. وقتی همه دنیا این وضعیت را دارد یعنی اوضاع خیلی وخیم است.

با این وضعیت و تعداد زیادی از مسابقات این فصل فکر می‌کنید لیگ تمام بشود؟
بعید می‌دانم با این وضعیت لیگ به موقع تمام شود. شاید لیگ امسال را سال بعد برگزار کنند.

یعنی یک بار دیگر لیگ نوزدهم را از ابتدا برگزار کنند؟
من تصمیم‌گیرنده نیستم ولی این را می‌توان متوجه شد که با وجود ۱۰ بازی استقلال و ۳ بازی جام حذفی لیگ اگر از اوایل اردیبهشت هم استارت بخورد تا اواخر خرداد طول می‌کشد. این درست زمانی است که هر سال ما برای لیگ جدید بدنسازی را استارت می‌زدیم.

اگر مقرر شود لیگ از ابتدای اردیبهشت استارت بخورد چه مقدار باید بدنسازی کنید؟
حداقل ۲ تا ۳ هفته زودتر باید به ما بگویند. باید بدن بازیکنان‌مان را آماده کنیم تا به شرایط مسابقه برسند. اگر یک مرتبه بخواهیم بدون تمرین به لیگ برویم کلی مصدوم روی دست تیم‌ها باقی می‌ماند.

راهکاری دارید؟
فکر می‌کنم ما هم باید تابع کل دنیا باشیم. ببینیم دنیا در قبال این ویروس چه می‌کند ما هم همان کار را بکنیم. چون هر تصمیمی در این شرایط و بر خلاف دنیا، نوعی تک‌روی محسوب می‌شود. شاید لازم است همه مسئولان فوتبالی آسیا و منطقه با هم همفکری کنند. البته این هم کار سختی است و باید به برو بچه‌های سازمان لیگ هم حق داد که شرایط سختی را سپری می‌کنند. هر هفته بدون بازی و این همه مسابقه! در لیگ برتر، دسته یک و باقی رقابت‌ها.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی