نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پسر سرمربی سابق استقلال می‌گوید او حاضر نیست به این باشگاه بابت پرداخت مطالباتشان زمان بدهد.

به گزارش خبرورزشی، استقلال با چالش های متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. بعد از مطالبات جپاروف و گادوین منشا که البته مبلغ آن چندن زیاد نیست، حالا از استقلال خبر می‌رسد که حکم 550 هزار دلاری وینفرد شفر سرمربی فصل گذشته آبی‌ها هم از راه رسیده است و این باشگاه حدود 10 روز فرصت دارد تا آن را تعیین تکلیف کند.

وینفرد شفر در اواسط لیگ هفدهم با استقلال قرارداد امضا کرد و نتایج خوب او باعث شد مدیران وقت باشگاه قرارداد او را برای دو فصل دیگر تمدید کنند. این مربی فصل قبل دو بار فرصت داشت تا با پیروزی برابر حریفان خود به صدر جدول رده بندی صعود کند، اما دو شکست برابر پرسپولیس و پدیده باعث شد دست آبی‌ها از رسیدن به صدر جدول کوتاه بماند و رقیب سنتی این تیم جام را برای سومین بار پشت سر هم بالای سر ببرد.

نکته مهم، اما اینکه علی خطیر که در آن زمان معاون ورزشی باشگاه استقلال بود بعد از شکست آبی‌ها برابر پدیده شفر را از کار برکنار کرد تا این مربی با تجربه آلمانی بابت قرارداد سال دوم خود از این باشگاه به فیفا شکایت کند.

در ابتدا اینطور تصور می‌شد که استقلال بابت شکایت شفر یک میلیون و دویست هزار دلار محکوم می‌شود، اما چون این مربی آلمانی بعد از جدایی از استقلال با باشگاه بنی یاس امارات قرارداد امضا کرد با حکم فیفا آبی‌ها به پرداخت 550 هزار دلار محکوم شدند، حکمی که مدیران استقلال باید ظرف دو هفته آن را پرداخت یا نسبت به آن اعتراض کنند.

در این بین، اما اخبار زیادی منتشر شده است که مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا از شفر زمان بخرند تا بتوانند به تدریج پول او را پرداخت کنند.

اما سوال اصلی این است که آیا شفر حاضر است به استقلال زمان بدهد یا نه؟ ساشا شفر در گفتگویی پاسخ کوتاهی به این درخواست داشت: آیا از علی خطیر و امیرحسین فتحی در این باره سوال کرده اید؟ آن‌ها مولتی میلیونر هستند.

با این شرایط به نظر می‌رسد شفر حاضر نیست فرصت بیشتری به باشگاه استقلال بدهد و آبی‌ها باید هرچه زودتر 550 هزار دلار این مربی با سابقه آلمانی را فراهم کنند تا کار به محرومیت استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی کشیده نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی