نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: به نظرم زحمات اصلی را پزشکان و پرستارانی می‌کشند که به بیماران کرونایی عاشقانه و جان برکف خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرورزشی، تمامی رقابت‌های فوتبال باشگاهی در لیگ برتر، دسته اول، لیگ دسته دوم و لیگ دسته سوم به دلیل حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، عوامل برگزاری و نمایندگان رسانه‌های گروهی لغو شد. تمرینات تیم‌های لیگ برتری هم تعطیل شد و همه خانه‌نشین شدند. در روز‌هایی که کشور درگیر این ویروس خانمان‌برانداز شده کسانی هم بودند که فعالیت انسان‌دوستانه و مردمی در جهت مبارزه با کرونا انجام دادند. یکی از این افراد محمد نادری است که وقتی متوجه کمبود اقلام پیشگیری از ویروس کرونا شد با حضور در خیابان‌ها بین مردم ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی‌کننده پخش کرد. اتفاقی که بازتاب زیادی در جامعه داشت و خود محمد هم اعلام کرد: «کاش می‌توانستم به دست همه مردم ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده برسانم.»

هنوز هم حرف از آن حرکت انسان‌دوستانه توست...
من کاری نکردم!

ولی خیلی سر و صدا کرد؟
خجالت می‌کشم وقتی برخی صحبت‌ها را می‌شنوم. اصلاً تمایل نداشته و ندارم این همه در رسانه‌ها و... به آن پرداخته شود.

ولی تو به عنوان یک ستاره فوتبال رفتاری بروز دادی که می‌تواند الگو باشد. انتشار خبر حرکت جوانمردانه‌ات هم می‌تواند یک نوع الگوسازی باشد و حتی امیر قلعه‌نویی هم از تو تعریف کرد؟
گفتم که خجالت می‌کشم. آقای قلعه‌نویی و بقیه لطف دارند ولی به نظرم زحمات اصلی را پزشکان و پرستارانی می‌کشند که به بیماران کرونایی عاشقانه و جان برکف خدمات ارائه می‌دهند و با تلاش بی‌وقفه خود برای کاهش مرگ و میر‌های ناشی از این بیماری افتخارآفرینی می‌کنند. دست آن‌ها را باید بوسید، من که کاری نکردم.

برخی از این پزشکان و پرستاران خودشان را قرنطینه کرده و هفته به هفته خانواده خود را نمی‌بینند!
دقیقاً همین‌طور است. هفته به هفته خانواده خود را نمی‌بینند، اما عاشقانه و بدون منت زحمت می‌کشند و به بیماران کرونایی خدمت می‌کنند. این فداکاری بسیار ارزشمند و فراموش نشدنی است.

واقعاً هم فداکاری است که در معرض ابتلا به بیماری قرار داشته باشی و کمک کنی!
بله، پزشکان و کادر درمان در خط اول ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند و اگر عشق و علاقه آن‌ها در خدمت خالصانه و صادقانه به مردم وجود نداشته باشد، قطعاً خدمت‌رسانی به بیماران با مشکل مواجه می‌شود و میزان شیوع این بیماری نیز در سطح جامعه بسیار افزایش می‌یابد. در همین مدت هم بار‌ها شنیدیم که برخی از این افراد فداکار و زحمتکش جان خود را از دست داده‌اند. خداوند همه آن‌ها را رحمت کند.

در این مدت همبازیانت یا سایر بازیکنان و اهالی فوتبال پیامی به تو نداده‌اند؟
همه لطف داشتند ولی کاری نکردم. زحمات اصلی به گردن پزشکان و پرستاران فداکار بوده و هست. برای آن‌ها آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم این ویروس مهلک هر چه زودتر مهار شود.

علی کریمی هم ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی‌کننده به استان گیلان ارسال کرد و کار قابل تحسینی انجام داد.
من کجا و علی کریمی کجا؟ علی‌آقا نه تنها از نظر فنی در تاریخ فوتبال ایران بی‌نظیر است بلکه یک جوانمرد به تمام معناست. من هرگز خودم را با این مرد بزرگ مقایسه نمی‌کنم.

در خصوص تغییر و تحولات مدیریتی در پرسپولیس چه نظری داری؟
من بازیکن تیم هستم و این مسائل در حیطه اختیاراتم نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی