نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روز‌های پایانی سال بی‌انصافی است اگر یادی از عماد عزیز و خانواده داغدارش نکنیم و همچنین باید دوباره یادی کرد از زهرا اسداللهی بازیکن تیم هندبال باشگاه سپاهان که همین چند روز پیش در اثر سانحه چشم از جهان فروبست.

به گزارش خبرورزشی ، در روز‌های پایانی سال ناخودآگاه دل‌مان پیش پدر و مادر‌هایی می‌رود که امسال داغ فرزند دیدند. اتفاقی تلخ که متأسفانه درد آن هرگز از یاد نخواهد رفت. همین چند ماه پیش بود که بی‌احتیاطی در ورزشگاه آزادی به قیمت سیاه‌پوش شدن یک خانواده و بلکه تمام جامعه ورزش تمام شد. هنوز یادمان نرفته عماد صفی‌یاری عزیز که فقط ۶ بهار را پشت‌سر گذاشته بود، در استادیوم آزادی کنار پدرش دچار برق گرفتگی شد و...

عماد ورزشکار نبود، اما مرگش دل همه ورزشکاران را به درد آورد. کودکی که پدر و مادرش برای او کلی آرزو داشتند، اما در یک روز تلخ همه آرزو‌های عماد کوچولو قربانی اشتباهات آدم بزرگ‌ها شد. در روز‌های پایانی سال بی‌انصافی است اگر یادی از عماد عزیز و خانواده داغدارش نکنیم. هرچند می‌دانیم بهشت قطعاً برایش از زمین بهتر است.

همچنین باید دوباره یادی کرد از زهرا اسداللهی بازیکن تیم هندبال باشگاه سپاهان که همین چند روز پیش در اثر سانحه چشم از جهان فروبست و باعث ناراحتی همه اهالی ورزش شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی