۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی با انتشار پیامی شدیداللحن از عملکرد وزارت ورزش در خصوص تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال انتقاد کرد.

مجیدی دوباره داغ کرد؛ درد استقلال مصاحبه است یا دروغگویی؟!
به گزارش خبرورزشی، فرهاد مجیدی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی اش در خصوص شرایط این روزهای استقلال نوشت: این تصمیم‌های نادرست مدیریتی را چه کسی برای استقلال می‌گیرد؟ چطور به این نتیجه می‌رسید که سرمایه‌دار برود و کارمند بیاید؟! پولدار برود و بی‌پول بیاید؟! آیا نمی‌دانید استقلال بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان پول نقد فوری برای چند هفته آینده به خاطر بدهی‌های دادگاهی نیاز دارد؟! آیا نمی‌دانید بازیکنان من بدون یک ریال دریافتی شب عید به خانه‌هایشان رفتند؟ آیا می‌دانید فقط پرداخت ۲۰ درصد قرارداد‌های این بازیکنان یعنی ۱۰ میلیارد تومان پول؟
می‌شنوم که می‌گویند چرا مربی در امور مدیریتی اظهار نظر می‌کند. کدام امور مدیریتی؟ کدام ساختار؟ کدام تشکیلات؟ آیا منظورتان یک ساختمان در سعادت آباد است و یک تیم ۴۰ نفره که هر روز باید برای دو ساعت تمرین به یک گوشه از تهران اسباب کشی کند؟
دو ماه است که سکوت کردم تا شاید تصمیم گیرنده‌ها کاری کنند، اما از سکوتم سو استفاده می‌کنند. ترکیب آقای خلیل‌زاده و موسوی در این وانفسای بی‌پولی چه نیازی به تغییر داشت؟ کار را به جایی رساندید که آدم شک کند مبادا این تصمیم‌ها عمدی است؟ آیا درد استقلال مصاحبه است یا بی‌پولی و دروغگویی و رفتار‌های عوامفریبانه؟ مگر استقلال آزمایشگاه است که آن را تبدیل به جایی برای آزمون و خطای مدیریتی کرده‌اید؟
 
مجیدی دوباره داغ کرد؛ درد استقلال مصاحبه است یا دروغگویی؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی