۰
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی در یک واکنش مهم در صفحه شخصی خود از مدیریت استقلال و کسانی که مدیران بی پول را به این باشگاه می آورند به شدت انتقاد کرد.

به گزارش   خبرورزشی ، فرهاد مجیدی ضمن حمایت از خلیل زاده و موسوی و انتقاد از تصمیم گیرندگان اعلام کرد که بازیکنان استقلال شب عید هیچ گونه دریافتی نداشته‌اند.

در این مورد و انتقاد تند فرهاد از ساختار سازمانی و مدیریتی استقلال شنیدیم قرار بود بازیکنان یکی یکی مصاحبه کنند چون با توجه به تعطیلی تمرینات گروهی استقلال و لغو لیگ برتر نمی شد اعتصاب کرداما مجیدی در نهایت تصمیم گرفت در آ ستانه تحویل سال جدید خودش به جای بازیکنان واکنش نشان بدهد تا آنها مقابل باشگاه قرار نگیرند.

حتی شنیدیم به یکی دو بازیکن استقلال که قصد حضور در برنامه های نوروزی تلویزیون را داشتند گفته شد چیزی نگوئید تا شاید پولی واریز شود، که نشد.

با یک حساب سرانگشتی مشخص می شود که مجموع قرارداد بازیکنان استقلال در فصل جاری فوتبال ایران حدود 50 میلیارد تومان می‌شود که البته بخش عمده‌ای از آ ن هنوز پرداخت نشده است.

هزینه‌های یک فصل تیمهای پرسپولیس و استقلال حدود 100 میلیارد تومان می شود که البته شامل هزینه‌های جاری،قراردادهای بازیکنان،پول هتل، پروازهای هواپیما و... می‌شود اما با حرفی که مجیدی زد مشخص شد که فقط مبلغ قراردادها حدود 50میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: مجیدی دوباره داغ کرد؛ درد استقلال مصاحبه است یا دروغگویی؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی