نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارک اورمارس بازیکن سابق بارسلونا و تیم ملی هلند با مسئولان لیگ کشورش برای لغو بازی‌ها تماس گرفته است و بر این موضوع اصرار دارد.

یوفا مثل ترامپ است به گزارش   خبرورزشی ، مارک اورمارس مدیر ورزشی باشگاه آژاکس با مسئولان سازمان لیگ اردیویزی هلند تماس گرفته و خواستار لغو مسابقات شده و به شدت آنها را مورد انتقاد قرار داده است.

او در این مورد اینطور فکر می‌کند و می‌گوید: چرا در این زمان آنها به پول فکر می‌کنند و سلامتی مردم برایشان اهمیتی ندارد.

اورمارس که با تلگراف صحبت کرده، ادامه می‌دهد: من انتظار داشتم که سازمان لیگ فوتبال هلند به صورت مستقل در این زمینه عمل کند و تصمیم بگیرد ولی آنها منتظر نظر یوفا هستند و یوفا هم قصد دارد مسابقات را پس از سی‌ام جون از سر بگیرد.

رقابت‌های اردیویزی هلند تا اول جون دنبال می‌شد که با دستور دولت و به دلیل شیوع ویروس کرونا در نهایت این مسابقات به حالت تعلیق درآمده است. بازیکن سابق آرسنال و بارسلونا که معتقد است مسابقات در این فصل از سر گرفته نخواهد شد، می‌گوید: من حالا و با شرایطی که می‌بینم، از هفته قبول در حال مقایسه لیگ اردیویزی و یوفا با رئیس جهور آمریکا هستم و به نظر می‌رسد که تجارت و پول و اقتصاد مهم‌تر از ویروس کرونا است.

او در ادامه و در حالی که به مقامات تصمیم‌ساز کشورش به کنایه «سلام» می‌دهد، اضافه می‌کند: در هلند بیشتر از صد نفر مرده‌اند ولی مسئولان دنبال از سرگیری مسابقات و برگزاری مسابقات باقی‌مانده هستند. برایم مهم نیست که در حال حاضر ما تیم اول جدول هستیم و باید مسابقات لغو شود، برگزاری مسابقات در چنین شرایطی بی‌مسئولیتی محض است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی