۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی کنونی شهدای بابلسر و بازیکن سابق باشگاه‌های صنعت نفت آبادان، سایپا و نساجی، نرفتن به استقلال را بزرگترین حسرت زندگی خود عنوان می‌کند.

به گزارش   خبرورزشی ، صابر میرقربانی در زمان بازیکنی خود، از آن دسته از بازیکنانی بود که علاقه فراوانی به حاشیه داشت و جدای از سطح فنی بالای وی، او در ثبت حواشی هم دستی بر آتش داشت و همواره سوژه اصحاب رسانه بود. گفتگوی خبرنگار ما را با سرمربی کنونی باشگاه شهدای بابلسر در ذیل بخوانید؛

با داور بازی پرسپولیس شوخی کردم کارت داد!

جالب ترین خاطره فوتبالی من یک داوری بود که در زمان بازی کردن ‌بنده داوری می‌کرد و الان نیز داوری می‌کند به نام سید مهدی سیدعلی که من قبل از بازی با پرسپولیس اسم ایشان را خواندم و در هنگام بازی به ایشان با توجه به اسم فامیلی‌شان شوخی کردم که ناراحت شدند و گفتند چرا این سوال را پرسیدید! ایشان قبل از اینکه بازی شروع شود به من کارت زرد دادند و به من گفتند دیگر از این شوخی‌ها نکن.

با استقلال قرارداد داخلی بستم اما نرفتم

تلخ‌ترین خاطره فوتبالی بنده فکر می‌کنم نرفتنم به استقلال بود که قرارداد داخلی را امضا کردم اما بنا به دلایلی و همچنین اشتباه خودم به استقلال نپیوستم و خیلی دوست داشتم که در این تیم بازی کنم اما نشد و از این بابت خیلی حسرت می‌خورم.

کمی اذیت شدیم اما شرایط کنونی خوب است

راجب تیم‌مان باید بگویم که خب مشکلات تیمی همه جا وجود دارد و به هر حال ما هم در ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم و کمی هم اذیت شدیم به دلیل اینکه یک هفته مانده به بازی‌ها ما تمریناتمان را شروع کردیم تا سبب شود که نتوانیم در ابتدای فصل نتایج خوبی را به دست بیاوریم. اما به هر حال باز هم خودمان را تا میانه های بالا جدول رساندیم و خداراشکر وضعیت بدی نداریم.

آماده کردن بدن بازیکنان در شرایط فعلی سخت است

راجب بیماری کرونا باید بگویم که این بیماری وارد کشورهای دیگر نیز شده است و تمریناتمان الان دو ماه است که تعطیل شده و اگر بخواهند مسابقات را دوباره از سر بگیرند، آماده کردن بدن بازیکنان کار بسیار دشواری برای ما خواهد بود. اما به هر حال چیزی است که فراگیر شده و روز به روز میتوان گفت، شرایط در حال بد تر شدن است. از مردم خواهش دارم که رعایت کنند تا این بیماری از کشورمان خارج شود.

مردم رعایت کنند، کرونا به اقتصاد کشور ضربه زده است

آرزو میکنم برای مردم کشورم و همچنین مردم استان خودم که هر چه زودتر این مریضی در کشورمان ریشه کن شود و از بین برود. باید هرکسی بهداشت فردی را رعایت کند و اگر کاری هم دارد فورا پس از کارش به خانه برگردد تا این مریضی از بین برود چون به اقتصاد کشورمان ضربه زده است و خیلی از آدم ها فقط کارشان در عید نوروز بود که با وجود این بیماری همه درآمدشان از هم پاشیده شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی