نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ملی وزنه‌برداری تعویق قهرمانی آسیا را بهترین فرصت برای ملی‌پوشان وزنه برداری می‌داند.

خبرورزشی/ خسرو کفیلی؛ فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، بعداز لغو، خردادماه را تاریخ جدید برگزاری قهرمانی آسیا تعیین کرده است. با این حال تأخیر یک ساله المپیک برای بعضی‌ها شائبه عدم برگزاری رقابت‌ها را به وجود آورده است. 

شاید قهرمانی آسیا به دی‌ماه موکول شود
علی جباری مربی تیم ملی هم یکی از آن‌هایی است که می‌گوید: «فدراسیون جهانی با تعویق مسابقات قاره‌ای به تازگی در جلسه ویدئو کنفرانسی، خردادماه را زمان برگزاری قهرمانی قاره‌های مختلف تعیین کرده بود که به نظرم با تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو به خاطر کرونا، احتمالاً این مسابقات به دی‌ماه موکول می‌شود.»

تعویق؛ بهترین فرصت برای مصدومان است
جباری تعویق قهرمانی آسیا را بهترین فرصت برای ملی‌پوشان وزنه برداری می‌داند: «این تعویق برای بعضی ملی‌پوشان مثل علی داودی، صالح چراغی، علی میری و محمد زارعی که شرایط نسبتاً خوبی داشتند، خوب نبود چرا که آن‌ها مجبور هستند یک بار دیگر بعد از ریکاوری با تمرینات ممتد به شرایط ایده‌آل برگردند ولی برای وزنه برداری مثل سهراب مرادی که به تازگی با رفع مصدومیت کتفش تمرینات سخت را شروع کرده بهترین فرصت را دارد تا به روز‌های آرمانی اش برسد. حتی مصدومان هم می‌توانند آسیب دیدگی‌هایشان را مداوا کنند.»

رستمی تمریناتش را انجام می‌دهد
دبیر فدراسیون درباره وضعیت کیانوش رستمی یکی از چهار ملی‌پوش شانس سهمیه المپیک می‌گوید‌: «اطلاع دقیقی از کیانوش ندارم ولی با اینکه او همه وسایل تمرین مثل هالتر، میله و صفحه را در خانه اش دارد مطمئن هستم تمریناتش را به خوبی انجام می‌دهد تا شرایط حضورش در انتخابی المپیک فراهم شود.»

فعلاً برنامه‌ای برای اردو نداریم
دستیار محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری به عدم شروع اردوی تیم ملی اشاره می‌کند‌: «با شرایط موجود هیچ برنامه‌ای برای شروع اردوی تیم ملی نداریم به همین خاطر هم از شرایط ۱۲ ملی‌پوش انتخاب شده برای قهرمانی آسیا، خبر ندارم. با شناختی که از ملی‌پوشان دارم مطمئن هستم که آن‌ها حداقل بدنسازی انجام می‌دهند تا از شرایط آرمانی دور نباشند. بی شک رؤسای هیئت‌ها و مدیران کل استان‌ها، استثنا‌هایی برای ملی‌پوشان قائل می‌شوند تا بتوانند تنها در سالن‌های مجهز تمرین کنند.»

مجبور بودیم رکوردگیری کنیم
به نظر او شاید رکوردگیری از ملی‌پوشان دوباره تکرار شود‌: «ما مجبور شدیم بعد از رکوردگیری، لیست ۱۲ نفره تیم را برای کنفدراسیون آسیا بفرستیم. حالا با تعویق قهرمانی آسیا و المپیک توکیو با تشخیص سرمربی تیم ملی، مسئولان فدراسیون و کمیته فنی فدراسیون احتمالاً رکوردگیری با مشخص شدن زمان برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا تکرار شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی