نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
پنجشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک منبع آگاه گفت: زمانی که رسول‌پناه وارد هیات مدیره شد، اعلام کرد که می‌تواند به پشتوانه ارتباط‌هایش تا سقف ۱۲ میلیارد تومان پول به باشگاه برساند اما پس از مدتی با یک کاهش ۵ میلیاردی وعده کمک ۷ میلیاردی داد.

عدم تحقق وعده سرپرست پرسپولیس به گزارش   خبرورزشی به نقل از فرهیختگان، پرسپولیس با بدهی‌های کلانی مواجه است و ناتوانی مدیریت و هیئت مدیره در تهیه منابع مالی (بدون قرض!) باعث شد ابتدا انصاری‌فرد کنار برود و ظاهرا خیلی زود نوبت به سرپرست باشگاه رسیده است.

رسول‌پناه که حضورش در هیئت مدیره با نقدهای فراوانی همراه بود و او را دندانپزشکِ وزیر ورزش معرفی کردند، نتوانسته به وعده‌های مالی خود برای تزریق پول به باشگاه عمل کند و در شرایط سختی قرار گرفته است.

یک منبع آگاه در این خصوص گفت: زمانی که رسول‌پناه وارد هیئت مدیره شد، اعلام کرد که می‌تواند به پشتوانه ارتباط‌هایش تا سقف ۱۲ میلیارد تومان پول به باشگاه برساند اما پس از مدتی با یک کاهش ۵ میلیاردی وعده کمک ۷ میلیاردی داد.

نکته جالب اینکه یک عقب‌نشینی ۵ میلیاردی دیگر نیز رخ داده چراکه ظاهرا در این مدت وی تنها ۲ میلیارد تومان آورده مالی داشته که آن هم در قالب قرض دوماهه(در بهمن ماه) بوده که موعد بازپرداختش گذشته و گفته می‌شود به آن مبلغ، جریمه دیرکرد نیز تعلق خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی