نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با گذر زمان و پیچیدگی اوضاع ایتالیا، ظاهراً کریس رونالدو از آپارتمان‌نشینی خسته شده و به فکر تغییر اساسی افتاده است.

قرنطینه کریس را خسته کرد خبرورزشی/ علیرضا روش؛ قرنطینه قرنطینه و قرنطینه. این تنها کاری است که مردم دنیا برای نجات جان خود در روز‌های کرونایی باید انجام دهند. حبس شدن در خانه باعث شده به یک ماه کشیده شود و طبیعتاً کلافگی از این اتفاق طبیعی است. این کلافگی، اما برای مردم عادی و ستاره‌ای به نام کریس رونالدو متفاوت است. اگر مردم عادی راهی برای تغییر شرایط قرنطینه‌ای خود ندارند، آقای سوپراستار با یک اراده کوچک همه چیز را عوض می‌کند.

خسته از آپارتمان
کریس وقتی دوران قرنطینه را خواست آغاز کند به پرتغال رفت تا برای این مدت در زادگاهش کنار مادر خود که سکته کرده بود و در بیمارستان حضور داشت وقت بگذارد. او در آپارتمانی لاکچری که منظره‌اش رو به اقیانوس اطلس بود و امکانات خوبی هم داشت کنار خانواده قرنطینه را گذراند. با گذر زمان و پیچیدگی اوضاع ایتالیا، ظاهراً کریس از آپارتمان‌نشینی خسته شده و به فکر تغییر اساسی افتاده است.

اجاره هفتگی ویلای ۳۵۰۰ پوندی
کریس برای اینکه راحت‌تر بتواند زندگی کند و تمرینات اختصاصی‌اش را در فضای مناسب با امکانات بیشتر انجام دهد تصمیم گرفت از خانه‌اش در منطقه فونچال مادیرا بیرون بزند. او ویلایی را در منطقه خوش آب و هوای کانیکال اجاره کرد و خانواده‌اش را با خود به آنجا برد تا راحت‌تر دوران قرنطینه را سپری کنند. از قرار معلوم اجاره هفتگی این ویلا ۳۵۰۰ پوند است.

امکانات لاکچری
این خانه ویلایی آنقدر بزرگ و مجهز است که کریس و جورجینا به همراه فرزندان را به زندگی راحتی سوق دهد. استخر بزرگ، سالن بیلیارد، باشگاه خانگی و شش اتاق خواب از جمله امکانات این خانه است. البته کریس می‌تواند از محوطه بیرونی ویلا برای پیاده‌روی و دویدن هم استفاده کند. ضمن اینکه جورجینا هم می‌تواند فرزندانش را بیرون ببرد و بگرداند.

بازگشت به ایتالیا؟
اگرچه اوضاع کرونا در ایتالیا چندان تعریفی نیست، اما شنیده شده باشگاه یوونتوس از بازیکنان خارجی خود خواسته تا برای روز دوشنبه به تورین بیایند. اگر این خبر صحت داشته باشد آن‌وقت کریس خانه را در اختیار همسر و فرزندانش قرار خواهد داد و تنها به ایتالیا بازخواهد گشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی