نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان پیشین استقلال به صحبت‌های هاشمی‌طبا مبنی بر اینکه تیم تاج ارتباطی به تیم استقلال ندارد واکنش نشان داد.

فوتبال ایران » لیگ برتربه گزارش خبرورزشی، شاهرخ بیانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال و تعطیلی لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: کل دنیا به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده است. این مسئله جهان را درگیر کرده و در ایران هم باید به طور جدی به آن بپردازند. بازی‌های لیگ هم تا زمانی که شرایط عادی نشود، نباید برگزار شود.

وی در مورد اینکه برخی‌ها از تعطیلی لیگ صحبت می‌کنند، گفت: اگر بخواهند لیگ را برگزار کنند احتمالا بدون حضور تماشاگر خواهد بود. همین مسئله خودش انگیزه بازیکنان را کم می‌کند. فوتبال با تماشاگرانش زنده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به صحبت‌های اخیر پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس درباره تاریخچه باشگاه‌های خود گفت: تاریخ را نمی‌توان عوض کرد. پرداختن به این مسائل سودی ندارد و بهتر است احترام‌ها حفظ شود. اگر چه اخیرا شنیدم هاشمی‌طبا گفته است تاج تمام شده و فقط استقلال داریم. بله، قبل از انقلاب این باشگاه نام دیگری داشت، اما استقلال همان تیم است و بعد از انقلاب هم با نام استقلال به کارش ادامه می‌دهد.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته، هدف‌گذاری باشگاهی مثل استقلال کسب عنوان قهرمانی در آسیا بود، اما امروز شرایط طوری شده که سال‌ها از قهرمانی یک تیم ایرانی در آسیا می‌گذرد. امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق و حرفه‌ای بار دیگر شاهد قهرمانی استقلال و تیم‌های ایرانی در آسیا باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی