۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل استقلال در پستی اینستاگرامی زمان پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ را اعلام کرد.

به گزارش خبرورزشی، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در پستی اینستاگرامی درباره پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ نوشت:

به گزارش خبرورزشی، به گزارش  خبرورزشی خبرورزشی ، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در پستی اینستاگرامی درباره پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ نوشت:

اگرچه یه عده دارن تلاش می کنند تا این دو تا خوب رو فراری بدهند و حتی کلی سعی کردند تا حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی و....هم پرداخت نشه که البته تلاششون بی ثمر ماند اما دیاباته و میلیچ بازیکنان خوب ما هستند و در کنار ما خواهند ماند.
از شنبه ۲۰ اردیبهشت با همکاری دوستان خوبم که حتی نمی خواهند اسمشون هم مطرح شود و سال ها استقلالی بودند و هستند مطالبات این دو عزیز پارت به پارت پرداخت خواهد شد.

اگرچه یه عده دارن تلاش می کنند تا این دو تا خوب رو فراری بدهند و حتی کلی سعی کردند تا حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی و....هم پرداخت نشه که البته تلاششون بی ثمر ماند اما دیاباته و میلیچ بازیکنان خوب ما هستند و در کنار ما خواهند ماند. اگرچه یه عده دارن تلاش می کنند تا این دو تا خوب رو فراری بدهند و حتی کلی سعی کردند تا حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی و....هم پرداخت نشه که البته تلاششون بی ثمر ماند اما دیاباته و میلیچ بازیکنان خوب ما هستند و در کنار ما خواهند ماند. اگرچه یه عده دارن تلاش می کنند تا این دو تا خوب رو فراری بدهند و حتی کلی سعی کردند تا حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی و....هم پرداخت نشه که البته تلاششون بی ثمر ماند اما دیاباته و میلیچ بازیکنان خوب ما هستند و در کنار ما خواهند ماند.
از شنبه ۲۰ اردیبهشت با همکاری دوستان خوبم که حتی نمی خواهند اسمشون هم مطرح شود و سال ها استقلالی بودند و هستند مطالبات این دو عزیز پارت به پارت پرداخت خواهد شد. از شنبه ۲۰ اردیبهشت با همکاری دوستان خوبم که حتی نمی خواهند اسمشون هم مطرح شود و سال ها استقلالی بودند و هستند مطالبات این دو عزیز پارت به پارت پرداخت خواهد شد. از شنبه ۲۰ اردیبهشت با همکاری دوستان خوبم که حتی نمی خواهند اسمشون هم مطرح شود و سال ها استقلالی بودند و هستند مطالبات این دو عزیز پارت به پارت پرداخت خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی