نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از چهار داور برنامه ستاره ساز با انتشار کلیپی کوتاه از جوان کرجی نسبت درگذشت ناباورانه او واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، یکی از چهره‌های جوان برنامه ستاره‌ساز به نام متین قوسی که از شهر کرج خود را در این برنامه مطرح کرده بود به علت ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

به گزارش خبرورزشی، به گزارش  خبرورزشی خبرورزشی ، یکی از چهره‌های جوان برنامه ستاره‌ساز به نام متین قوسی که از شهر کرج خود را در این برنامه مطرح کرده بود به علت ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

به همین بهانه ادموند بزیک که به همراه فیروز کریمی، خداداد عزیزی و مجتبی جباری وظیفه انتخاب بازیکنان را در این برنامه بر عهده داشتند، در ارتباط با این واقعه تلخ، با انتشار یک متن تأثیرگذار و ویدیویی از صحنه‌های بازی این جوان کرجی واکنش نشان داد و با بازماندگان این جوان ابراز همدردی کرد.

به همین بهانه ادموند بزیک که به همراه فیروز کریمی، خداداد عزیزی و مجتبی جباری وظیفه انتخاب بازیکنان را در این برنامه بر عهده داشتند، در ارتباط با این واقعه تلخ، با انتشار یک متن تأثیرگذار و ویدیویی از صحنه‌های بازی این جوان کرجی واکنش نشان داد و با بازماندگان این جوان ابراز همدردی کرد.

بزیک در این پست احساسی که در صفحه شخصی خودش منتشر کرده است نوشت:

بزیک در این پست احساسی که در صفحه شخصی خودش منتشر کرده است نوشت:

زمان ثبت این تصاویر چیزی حدود یک سال گذشته است. حالا شاید وقت آن بود تا تصاویری از موفقیت‌های اخیر متین قوسی را به اشتراک بگذاریم یا دست‌کم مثل رفتار‌های اپیدمیک سال‌های اخیر، این ویدیو را به نشان گذشت یک سال از ثبت و نشر آن، بازنشر کنیم. اما این تصاویر نه نشان موفقیت متین است و نه یک رفتار اپیدمیک و اینستاگرامی. این تصاویر مجموعه‌ای از یادگاری‌های ماست از متین قوسی عزیز که در اپیدمی کرونا از دست رفت و دیگر هیچ تصویری از او ثبت نخواهد شد. متین قوسی از میان ما رفت و حالا یک ستاره بی‌فروغ شد. تیم بزرگ ستاره‌ساز از دست دادن این جوان رعنای فوتبال ایران را به خانواده‌ی محترم قوسی و جامعه‌ی فوتبال ایران تسلیت می‌گوید.

زمان ثبت این تصاویر چیزی حدود یک سال گذشته است. حالا شاید وقت آن بود تا تصاویری از موفقیت‌های اخیر متین قوسی را به اشتراک بگذاریم یا دست‌کم مثل رفتار‌های اپیدمیک سال‌های اخیر، این ویدیو را به نشان گذشت یک سال از ثبت و نشر آن، بازنشر کنیم. اما این تصاویر نه نشان موفقیت متین است و نه یک رفتار اپیدمیک و اینستاگرامی. این تصاویر مجموعه‌ای از یادگاری‌های ماست از متین قوسی عزیز که در اپیدمی کرونا از دست رفت و دیگر هیچ تصویری از او ثبت نخواهد شد. متین قوسی از میان ما رفت و حالا یک ستاره بی‌فروغ شد. تیم بزرگ ستاره‌ساز از دست دادن این جوان رعنای فوتبال ایران را به خانواده‌ی محترم قوسی و جامعه‌ی فوتبال ایران تسلیت می‌گوید. زمان ثبت این تصاویر چیزی حدود یک سال گذشته است. حالا شاید وقت آن بود تا تصاویری از موفقیت‌های اخیر متین قوسی را به اشتراک بگذاریم یا دست‌کم مثل رفتار‌های اپیدمیک سال‌های اخیر، این ویدیو را به نشان گذشت یک سال از ثبت و نشر آن، بازنشر کنیم. اما این تصاویر نه نشان موفقیت متین است و نه یک رفتار اپیدمیک و اینستاگرامی. این تصاویر مجموعه‌ای از یادگاری‌های ماست از متین قوسی عزیز که در اپیدمی کرونا از دست رفت و دیگر هیچ تصویری از او ثبت نخواهد شد. متین قوسی از میان ما رفت و حالا یک ستاره بی‌فروغ شد. تیم بزرگ ستاره‌ساز از دست دادن این جوان رعنای فوتبال ایران را به خانواده‌ی محترم قوسی و جامعه‌ی فوتبال ایران تسلیت می‌گوید. زمان ثبت این تصاویر چیزی حدود یک سال گذشته است. حالا شاید وقت آن بود تا تصاویری از موفقیت‌های اخیر متین قوسی را به اشتراک بگذاریم یا دست‌کم مثل رفتار‌های اپیدمیک سال‌های اخیر، این ویدیو را به نشان گذشت یک سال از ثبت و نشر آن، بازنشر کنیم. اما این تصاویر نه نشان موفقیت متین است و نه یک رفتار اپیدمیک و اینستاگرامی. این تصاویر مجموعه‌ای از یادگاری‌های ماست از متین قوسی عزیز که در اپیدمی کرونا از دست رفت و دیگر هیچ تصویری از او ثبت نخواهد شد. متین قوسی از میان ما رفت و حالا یک ستاره بی‌فروغ شد. تیم بزرگ ستاره‌ساز از دست دادن این جوان رعنای فوتبال ایران را به خانواده‌ی محترم قوسی و جامعه‌ی فوتبال ایران تسلیت می‌گوید.

ویدیو| متین قوسی بازیکن برنامه ستاره‌ساز بر اثر بیماری کرونا درگذشت

ویدیو| متین قوسی بازیکن برنامه ستاره‌ساز بر اثر بیماری کرونا درگذشت ویدیو| متین قوسی بازیکن برنامه ستاره‌ساز بر اثر بیماری کرونا درگذشت ویدیو| متین قوسی بازیکن برنامه ستاره‌ساز بر اثر بیماری کرونا درگذشت ویدیو| ویدیو| متین قوسی بازیکن برنامه ستاره‌ساز بر اثر بیماری کرونا درگذشت

واکنش احساسی یک پرسپولیسی به درگذشت جوان کرجی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی