نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تاج بعد از مدت‌ها حرف زد؛ اما باز هم شفاف حرف نزد. او چند جمله به خبرنگار تلویزیون گفت که هر یک از آن‌ها به جای آنکه مسکنی برای درد‌های ما باشد، زخم‌های روح‌مان را بیشتر کرد.

خبرورزشی/ علی جوادی؛ به این جملات دقت کنید: «ویلموتس سرمان را کلاه گذاشت» یا «پول ویلموتس را باید از منابع فیفا پرداخت می‌کردیم که فیفا پرداخت نکرد».

۱- اینکه ویلموتس سرمان را کلاه گذاشت، نتیجه قصور، اهمال یا سوءمدیریت چه کسی بود؟ دقیقاً به این سؤال پاسخ بدهید: دقیقاً چه کسی مقصر است که ویلموتس سرمان کلاه گذاشت؟ شما در تجارت شخصی هم به همین راحتی اجازه می‌دهید افراد سرتان کلاه بگذارند یا آنجا به این دلیل که پول خودتان است، حواستان را شش‌دانگ جمع می‌کنید؟

۲- پول باید از منابع فیفا پرداخت می‌شد؛ اما آیا تمهیدی برای این کار اندیشیده بودید؟ آیا بستر‌های لازم برای این پرداخت را فراهم کرده بودید؟ و سؤال مهم‌تر: آیا اصلاً در فیفا پولی برای ما باقی مانده بود که از اعتبار ارزی‌مان در صندوق فیفا استفاده کنیم و پول ویلموتس را با آن بدهیم؟ یا آنکه حساب ما به دلایل دیگر و با فاکتور‌های دیگر به صفر نزدیک شده بود؟

۳- رئیس فدراسیون در پاسخ به این پرسش خبرنگار تلویزیون که در پس گزارش خبرآنلاین پرسیده شده بود، گفت: «اینکه می‌گویند ویلموتس را با بنز اجاره‌ای جابه‌جا می‌کردیم اخبار بدی است که می‌گویند. ما او را با یک ماشین معمولی از فرودگاه آوردیم...» تدوین فیلم انتقال ویلموتس با شیک‌ترین بنز موجود در ایران نشان می‌دهد که تاج هنوز هم تلاشی برای گفتن حقیقت ندارد. نمی‌دانیم چرا رئیس سابق فدراسیون فوتبال مردم را نامحرم می‌داند و حقیقت را به آن‌ها نمی‌گوید. چرا پیش از بازی با عراق که ویلموتس اعلام کرد سرمربی تیم ملی نیست، حقیقت را به مردم نگفتند؟ چرا آن زمان که رسانه‌ها درباره رقم قرارداد ویلموتس مطالبه کردند، به همه آن‌ها اتهام دروغگویی زده شد؟ چرا پنهان‌کاری، به سیاست فدراسیون تبدیل شد؟

همه این مشکلات به دلیل پنهان‌کاری به وجود آمد. کاش همیشه یادمان باشد که نجات در صداقت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی