نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک صنعت نفت آبادان می‌گوید امکانات متفاوت باشگاه‌ها در زمان بازی‌ها خودنمایی می‌کند و در انتقال ویروس موثر است.

به گزارش خبرورزشی، بختیار رحمانی با اشاره به از سرگیری تمرینات و بدنسازی تیم‌ها برای شروع دوباره لیگ برتر اظهار کرد: امیدوار هستم هیچ مسؤولی از دست من که این حرف‌ها را می‌زنم ناراحت نشود، اما ای‌کاش همان اوایل اسفندماه، ۵-۴ هفته بازی‌ها را ادامه می‌دادند و لیگ را تمام می‌کردند.

او با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت بیماری به مراتب بدتر از قبل شده است، ابراز کرد: آن زمان که لیگ برتر را تعطیل کردند، کلا در خوزستان ۳۰-۲۰ نفر کرونا گرفته بودند، اما الان روزانه ۴۰۰ الی ۶۰۰ نفر مبتلا به کرونا می‌شوند. نمی‌دانم چرا مسؤولان این تصمیمات را گرفتند.

هافبک صنعت نفت آبادان ادامه داد: ما مثل برخی از تیم‌ها تونل ضد عفونی کننده نداریم. ضمنا آن‌ها این تونل‌ها را داشته باشند و ما نه، چه فایده‌ای دارد؟ اینکه چند تیم، تونل ضد عفونی کننده در محل تمرینات بگذارند و بخواهند به زمین بروند، اما ما این امکانات را نداشته باشیم، چه تفاوتی دارد؟

رحمانی اضافه کرد: نهایت‌اش این است که بازیکنان هر دو تیم که تونل ضد عفونی کننده دارند یا نه، درون زمین با یکدیگر برخورد خواهند داشت و با هم بازی می‌کنند. در همین دیدار‌های پیش فصل و دوستانه‌ای که داریم، نفرات تیم‌ها با یکدیگر در ارتباط خواهند بود.

او یادآور شد: مگر تمام تیم‌های لیگ برتر امکاناتی مثل تونل ضد عفونی کننده دارند؟ همه‌ی این کار‌ها نمایش و داستان است تا بازی‌ها را به هر قیمت برگزار کنند. ای‌کاش همان موقع لیگ را تمام می‌کردند که این شرایط به وجود نیاید و به مراتب بدتر نشده باشد.

هافبک صنعت نفت عنوان کرد: ما از خیلی تیم‌های دیگر شانس بیشتری برای کسب سهمیه آسیایی داریم و از طرف دیگر دریافتی کمتری هم داشته‌ایم، اما در این شرایط بیشتر به فکر سلامتی دوستان و خودمان هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی