۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جانپیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا فاش کرد که روز بازی برگشت برابر والنسیا تمام نشانه‌های کووید ۱۹ را داشته است.

به گزارش خبرورزشی، اواخر بهمن ماه والنسیا در چارچوب بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان آتالانتا بود و در نهایت با نتیجه عجیب و پر گل ۴ بر یک مقابل حریف خود شکست خورد تا کارش برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها دشوار شود. بازی برگشت نیز با برتری دوباره آتالانتا همراه شد تا والنسیا از لیگ قهرمانان کنار برود. دیداری که در مستایا و بدون تماشاگر برگزار شد.

کمی بعد اعلام شد که اتفاقی تلخ برای هواداران والنسیا که برای تشویق تیم‌شان به شمال ایتالیا سفر کرده بودند، رخ داده است. گزارش‌ها حاکی از آن بود که سه هوادار والنسیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. اوایل فروردین ماه جورجو گوری شهردار برگامو در حرف‌هایی تکان دهنده گفت که احتمال آلودگی ۴۰ هزار تماشاچی این بازی و تبدیل شدن آن‌ها به ناقل بیماری وجود دارد

امروز جان پیرو گاسپرینی مربی موفق آتالانتا فاش ساخت که قبل از بازی برگشت برابر والنسیا در مستایا، علائم کووید ۱۹ را داشته و مریض بوده است. او به «گاتزتا دلو اسپورت» گفت: ترسیده بودم. روز قبل از بازی برگشت مریض شدم. ظهر بازی بدتر هم شدم. یادم است دو روز قبل از بازی به سختی توانسته بودم بخوابم. اگر به عکس‌های من روی نیمکت دقت کنید، متوجه خواهید شد که شرایط خوبی نداشتم. ۱۰ مارس بود و هرچند تب نداشتم، ولی به شدت کسل بودم و به ندرت توانسته بودم بخوابم. هر دو دقیقه صدای آمولانس را می‌شنیدیم که به بیمارستان نزدیک محل تمرین ما می‌رفت. انگار منطقه جنگی بود. شب بازی به این فکر کردم که چه اتفاقی برای من می‌افتد اگر به بیمارستان بروم؟ در نهایت تصمیم گرفتم به بیمارستان نروم و گفتم الان زمانش نیست و هنوز کار‌های زیادی برای انجام دادن دارم.

گاسپرینی ادامه داد: موضوع را از یک طرف به شوخی گرفته بودم، ولی از سوی دیگر خیلی جدی به این قضیه فکر می‌کردم. ۴ روز بعد، سخت‌ترین روز تمرینی در تمام سال‌های گذشته را سپری کردم. در کنار اینها، مزه و طعم عذا‌ها را از دست داده بودم. غذا مزه نان می‌داد و نوشیدنی‌ها برایم مثل آب بودند. ۱۰ روز پیش، تست سرولژوی نشان داد که من کووید ۱۹ داشتم و الان در بدن من آنتی بادی کرونا وحود دارد. البته گفته اند که این نشانه مصونیت من نسبت به این ویروس نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی