نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
۰
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال از باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول خواست تکلیف بدهی‌های خود را مشخص کنند.

به گزارش خبرورزشی  و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، حیدر بهاروند با ارسال نامه‌ای به مدیران باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال، خواهان تعیین تکلیف بدهی‌های معوقه شد.

در این نامه آمده است:

بنا به الزام موکد و اجباری کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص تعیین تکلیف و شفاف‌سازی بدهی‌های معوق آن باشگاه، موارد ذیل لازم‌الاجراء می‌باشد:

باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و دسته یک آزادگان موظف می‌باشند در رابطه با بدهی‌های معوق که ذیلاً به آن اشاره می‌گردد، شفاف‌سازی، اقدام و تعیین تکلیف نمایند.از این رو طبق مصوبات کنفدراسیون فوتبال آسیا، کلیه مواردی که تا قبل از 9 تیر ماه سال 1399 از سوی: 1. بازیکنان، 2. کادر فنی، 3. کارکنان باشگاه، 4. نمایندگان بازیکنان و کادر فنی (آژانس‌های نقل و انتقالات)، 5. باشگاه انتقال دهنده بازیکن و 6. سازمان‌های اجتماعی (عوارض، مالیات، و ...)، اعلام بدهی گردد و از طریق نامه، ایمیل و یا هرگونه درخواست و مطالبه بدهی معوق آن باشگاه به موارد فوق که چه از طریق کمیته صدور مجوز و چه در ارکان قضایی فوتبال و یا بین‌المللی ثبت گردیده باشد و یا منجر به صدور رای نهایی شده باشد، باشگاه موظف است نسبت به تعیین تکلیف، پرداخت، تسویه و یا مراجعه به ارکان قضایی حداکثر تا تاریخ 9 شهریور 1399 اقدامات لازم را مبذول دارد.

در صورت عدم تحقق این امر، عواقب ناشی از آن متوجه آن باشگاه محترم خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی