۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند، دروازه شماره یک پرسپولیس قرار است به زودی برای تست پزشکی باشگاه آنتورپ به بلژیک برود و برای اولین بار در لیگی به غیر از ایران فوتبال بازی کند.

به گزارش خبرورزشی، اولین بازی آنتورپ در بلژیک در جام حذفی است. فینال رقابت‌های حذفی فصل جاری بلژیک هنوز برگزار نشده و با تصمیم مدیران فوتبال بلژیک دور جدید رقابت‌های این کشور بعد از شیوع بیماری کرونا با فینال جام حذفی خواهد بود. در فینال این رقابت‌ها تیم علیرضا بیرانوند باید به مصاف کلوب بروژ برود.

آنتورپ شماره یک تیم را برای علیرضا بیرانوند کنار گذاشته و از طرفی هم او متخصص گرفتن پنالتی است و با این شرایط قرار گرفتنش در ترکیب اصلی آنتورپ برای فینال جام حذفی اصلاً عجیب نیست و او می‌تواند کارش را در قاره سبز با بازی در فینال جام حذفی که در تاریخ ۱۱ مرداد برگزار می‌شود، آغاز کند.

اولین حضور بیرانوند در بلژیک می‌تواند خیلی هم غریبانه نباشد، چون کاوه رضایی قراردادش با شارلوا تمام شده و او هم باید به کلوب بروژ بازگردد. کاوه رضایی هم مثل بیرانوند شانس بازی در فینال جام حذفی را دارد و تقابل دو ایرانی فینال جام حذفی را برای ما ایرانی‌ها هم جذاب می‌کند.

بیرانوند و رضایی در ایران ۴ بار برابر هم قرار گرفتند که هر ۴ بار مربوط به لیگ برتر فوتبال ایران می‌شود و سابقه بازی رودررو در جام حذفی را ندارند. در ۴ تقابل قبلی این دو بازیکن کاوه رضایی یک بار با پیراهن استقلال توانسته دروازه بیرانوند را باز کند و یک بار هم بیرانوند با پیراهن پرسپولیس برابر کاوه و هم‌تیمی‌هایش کلین‌شیت کرده است. تقابل‌های این دو بازیکن در لیگ پانزدهم به سود هم‌تیمی‌های کاوه رضایی تمام شد و ذوب‌آهن یک بر صفر نفت تهران را برد، اما کاوه گلی نزد. لیگ چهاردهم هم اولین تقابل دو بازیکن بود که بیرانوند دو گل خورد و نتوانست کلین‌شیت کند و کاوه هم موفق به گلزنی برای سایپا برابر نفت تهران نشد.

بیرانوند تا به حال تیم‌هایی که کاوه رضایی در آن بازی کرده را نبرده و دو باخت و یک تساوی برابر کاوه رضایی تجربه کرده است.

قرار گرفتن بیرانوند و کاوه رضایی برابر هم شروط زیادی دارد و باید دید تا آن روز بیرانوند آماده بازی برای آنتورپ است و یا حتی کلوب بروژ کاوه را می‌خواهد تا شرایط فراهم شود تقابل این دو بازیکن را شاهد باشیم. قطعاً این تقابل برای ما ایرانی‌ها خیلی جذاب است و دوست داریم این دو بازیکن را در فینال جام حذفی روبه‌روی هم ببینیم، اما تصمیم نهایی را سرمربیان این دو تیم می‌گیرند و باید منتظر ماند و دید فوتبال بلژیک با رونمایی از بیرانوند برابر رضایی شروع می‌شود و یا فوتبال ایران سهمی در آغاز فوتبال بلژیک ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی